Ik heb een geheim.. En die ga ik nu delen met jullie.. Binnenkort komt er een nieuw verhaal online! Hij heet; Tell me you love me. Een fanfictie met B-Brave! Enneh, ik ben der al heel druk mee bezig en ik ben al bezig met het derde hoofdstuk. Ik schrijf voor uit zodat ik het later sneller kan updaten! xoxo.
Nour's point of view.
Ik hoor hoe er aan de andere kant van de lijn word op genomen. 'Babygirl, wat is er?' klinkt Kaj zijn ongelofelijke sexy ochtendstem. 'Kaj.. Het was net alsof hij hier was.' snik ik. 'Weet je zeker dat hij er was?' vraagt Kaj. 'Ja.' snik ik. 'Oké, geen zorgen babygirl. Ik ben al onderweg.' zegt hij en ik hang op. Bang ga ik in het hoekje op mijn bed zitten. Nog geen tien minuten later komt Kaj door mijn raam geklommen. Kaj kijkt de kamer rond. 'Ik zag buiten een vreemd iemand zwart gekleed lopen, ik denk dat hij het was.' zegt hij. Ik loop naar hem toe. 'Bedankt dat je bent gekomen.' snik ik. 'Geen probleem babygirl. Ik kom elke keer als het nodig is.' zegt hij. Hij trekt me tegen zich aan. 'Wat zag je precies?' vraagt hij. 'Een zwarte schim.. En toen ik het licht aan deed was hij weg.' vertel ik. Kaj wrijft over mijn rug. 'Dan is het toch die jongen die ik buiten zag denk ik.' zegt hij. De deur gaat open en Jayden komt binnen. 'Nour is alles goed ik dacht..' als hij ons ziet stopt hij. 'Is alles in orde?' vraagt hij bezorgt. 'Volgensmij was hij in haar kamer.' legt Kaj uit. 'Serieus? Die eikel?' vraagt Jayden. Ik verstop mijn gezicht in Kaj zijn shirt. 'Het komt wel goed.' sust hij en hij glijdt met zijn vingers over mijn rug. 'Ik ga morgen naar die eikel toe, dit kan zo niet meer.' zegt Jayden. Ik kijk snikkend op. 'Doe het niet Jayden.' snik ik. 'Wat dan? Moet ik toe kijken hoe hij jou pijn doet?' vraagt hij. 'Sorry Nour, maar ik geef hem gelijk. Ik kan niet toe kijken hoe hij je kapot maakt.' zegt Kaj. 'Maar straks doet hij jullie wat.' snik ik. Kaj kijkt me aan. 'Je weet wat ik ben, hij is een mens.' fluistert hij zacht. Ik knik. 'Goed dan.' mompel ik. Kaj drukt een kus op mijn hoofd. 'Jayden, we gaan hier wat aan doen.' zegt hij.
Kaj's point of view.
We lopen het verlaten gebouw in. 'Hoe weet je dat hij hier is?' vraag ik. 'Omdat ik hier Nour heb aangetroffen.' leg ik uit. 'Je houdt echt van haar of niet soms?' vraagt Jayden. Ik knik. 'Zonder haar ben ik niks. Ze is mijn wereld.' antwoord ik. Jayden glimlacht. 'Ik ben blij dat mijn zusje iemand heeft gevonden die goed voor haar is.' zegt hij. Ik door zoek elke kamer en loop dan door naar de grote hal. 'Je kent dit gebouw goed.' zegt Jayden. Ik slik even. 'Klopt, ik kwam hier vroeger vaak..' zeg ik zacht. Ik slik even. 'Kijk eens wie we daar hebben.' klinkt een stem. Ik draai me om. 'Maak je geen zorgen Nour is hier niet.' zegt de jongen. 'We komen hier niet om haar te zoeken.' zegt Jayden. Ik maak een vuist. 'Ach Kaj toch.' lacht de jongen. Ik loop naar hem toe en ik voel hoe mijn tanden scherper worden. De jongen schrikt en loopt naar achter. 'Je.. blijft.. met.. je.. poten.. van Nour af!' schreeuw ik en ik grijp hem vast. Ik duw hem tegen de muur. 'Je bent niet goed in je kop! Een beetje mijn vriendin mishandelen en dan ook nog in haar kamer komen!' schreeuw ik. 'Ik doe nou eenmaal wat ik wil.' lacht hij. 'Straks niet meer..' sis ik. Ik geef hem een trap. 'Ik zorg er persoonlijk voor dat je haar niks meer aan kan doen.' grom ik. Ik sla hem nock out. 'Ik wil dat hij in de cel komt.' zeg ik tegen Jayden, hopend dat hij mijn tanden niet heeft gezien. Hij knikt. 'Laten we hem naar de politie brengen.' zegt Jayden. Ik knik en trek hem mee. Dan moet je maar niet aan mijn vriendin komen..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...