Kaj's point of view.
'Wat? Weet ze het?' vraagt Jai. Ik knik. 'Maar ze weet niks van jullie.' antwoord ik. 'Lekker bezig weer Kaj.' zucht Dioni. 'Hé, niet mijn schuld. Jij moest het er in het ziekenhuis over hebben, dat heeft ze gehoord!' roep ik bot. 'Ja, leg nu de schuld maar op mij.' mompelt Dioni. 'Hé, jongens! Rustig, hier schieten we niks mee op!' roept Samuel boos. Dioni knikt. 'Je hebt gelijk.' zucht hij. Het is even stil. 'Kaj, je moet haar geheugenwissen.' zegt Cassius. 'Wat? Nee! Dat ga ik echt niet doen, ze houdt het geheim.' antwoord ik. Ik wil Nour niet misbruiken, ik hou van haar. 'Sorry Kaj, maar je weet maar nooit met die andere meiden er bij.' antwoord Samuel. 'Wow, dus jullie zijn het hier mee eens?' vraag ik. Samuel, Jai en Dioni knikken. 'Vergeet het maar.' mompel ik en ik wil weg lopen. Dioni gebruikt zijn kracht en staat op eens voor me. 'Je weet dat het moet Kaj.' zegt hij. Ik slik mijn tranen weg. 'En jij weet dat ik het niet kan.' antwoord ik. 'Dan doe ik het.' zegt hij. Ik schudt mijn hoofd. 'Jij doet niks.' mompel ik. 'Oké, maar ik doe dit omdat ik je vriend ben. Je hoeft haar geheugen niet te wissen, maar ze mag absoluut niks zeggen en ze mag niet weten dat wij vier, ook vampiers zijn.' legt Dioni uit. Ik knik en haal opgelucht adem.
Nour's point of view.
Tranen rollen over mijn wangen en er valt een traan op het papier van mijn dagboek. Trillend staar ik naar de woorden. Hij is een vampier.. Ik hou van hem.. Maar wie zegt dat hij geen monster is? Snikkend laat ik me op mijn bed vallen. Zo blijf ik stil liggen. 'Nour.' klinkt het vijf minuten later. Ik schrik op. Kaj staat naast mijn bed. Ik kruip verder naar achter. 'Hoe kom jij hier binnen?' vraag ik bang terwijl ik mijn tranen weg veeg. 'Het raam, ik kan heel snel rennen en hoog springen.' antwoord hij. Ik knik en sla mijn armen over elkaar. 'Ga alsjeblieft weg.' mompel ik. 'Nour, alsjeblieft.' smeekt Kaj. 'Wat wil je Kaj? Ik ben er net achter gekomen dat mijn vriendje een vampier is! Wat wil je dat ik doe?' sis ik. Kaj staart stil voor me uit. 'Ik snap dat je tijd nodig hebt om dit te verwerken, maar denk alsjeblieft nog eens na over onze relatie.' zegt hij. Ik zie angst in zijn ogen. 'Zou ik doen, doei Kaj.' mompel ik en ik wijs naar de deur maar hij loopt naar het raam. 'Ik ben echt geen monster.' zegt hij en dan verdwijnt hij. Ik slik even. Ik hou echt van hem.. Maar kan ik wel iets hebben met een vampier?
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanficZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...