Hey schatten,
Der is iets wat ik aan jullie kwijt wil, en ik hoop echt dat jullie het begrijpen (vast wel, daar maak ik me geen zorgen over). Zoals jullie weten was ik 4 dagen in Londen en heb ik daarna ook niet echt veel geschreven, sorry daar voor. Ik probeer echt weer meer te schrijven maar ik zit gewoon een beetje vast met mezelf, het loopt bij mij niet allemaal lekker en het liefst ga ik in me eentje in een hoekje zitten huilen, maar ja life sucks en ik moet door. Ook op school loopt het niet lekker meer en eerlijk gezegt ben ik ontzettend bang voor al mijn keuze's, bang dat ik een verkeerde maak. Ik loop er dag en nacht mee rond en ik trek het niet meer, hopelijk begrijpen jullie dat ik niet even veel meer schrijf en dat als ik schrijf, mijn teksten niet super zullen zijn. Bedankt voor jullie begrip xoxo.
Nour's point of view.
Ik slik even. 'Misschien is het een aardige?' zeg ik hoopvol. 'Aardig of niet, we hebben een slecht verleden met weerwolven die nog steeds wraak willen.' legt Cassius uit. Ik zucht even. 'Wat hebben jullie gedaan?' vraag ik. Kaj staart stil voor zich uit. 'We hebben zo een beetje de helft van de alpha zijn beta's vermoord.' mompelt hij. Mijn mond valt open. 'Jullie waren echt geen lieverdjes he?' vraag ik. 'Euhm, Kaj en Dioni niet. Hou mij er buiten.' zegt Cassius. 'Was het echt zo erg?' vraag ik. Kaj knikt. 'Ik wil het niet eens weten.' mompel ik. 'Nour, maak je geen zorgen, dat is allemaal voorbij, geloof me.' zegt Kaj. Ik pak zijn hand vast. 'Geen zorgen, ik weet hoe je bent. Ik geloof je.' glimlach ik. Hij slaat zijn armen om me heen. 'Dankjewel.' glimlacht hij, blijkbaar opgelucht. Hij drukt zijn lippen op die van mij. 'Kuche, super cute hoor. Maar nu mogen jullie stoppen.' klinkt een stem. Ik laat Kaj los en Dioni loopt de woonkamer in. 'Weet je al iets over die weerwolf?' vraagt Cassius. Dioni knikt. Hij ziet er niet blij uit. 'Blijkbaar is onze grote vriend, Bram terug.' mompelt Dioni chagrijnig. 'Bram?' vraagt Kaj geschrokken. 'Yep, ik heb hem gesproken en hij was niet blij, hij komt voor wraak. Hij gaat alle mensen van wie we houden langzaam vermoorden om ons te zijn lijden.' legt Dioni uit. Kaj en Cassius staren geschrokken voor zich uit. Kaj slaat beschermend een arm om me heen. 'Dat gaat hem niet lukken.' zegt Kaj. 'O ja wel hoor. Kijk wat je nu bent Kaj, jij bent geen monster meer. Je kan hem niet vermoorden omdat je goed wilt zijn.' sist Dioni. Kaj knikt. 'Je hebt gelijk.' zucht hij. Zijn greep om me heen word iets losser. 'We kunnen niemand beschermen, en het is mijn schuld.' zucht hij. Hij gaat op de bank zitten en verbergt zijn gezicht in zijn handen. 'Kaj, het is de schuld van ons allemaal, we hadden zijn beta's niet moeten vermoorden, we zijn hier allemaal verantwoordelijk voor.' legt Dioni uit. Cassius knikt. Ik ga naast Kaj op de bank zitten en leg mijn hand op zijn bovenbeen. Mijn andere arm sla ik om hem heen. 'Ik kan niet zien hoe hij iedereen stuk voor stuk langzaam vermoord, wat als hij Nour iets aan doet?' vraagt Kaj. Aan zijn stem hoor ik dat hij huilt. 'Daarom moeten we haar verbergen of zo iets, we moeten haar beschermen.' zegt Dioni. 'Hoe dan?' vraagt Cassius die blijkbaar meeleefd met zijn vriend. Ik leg mijn hoofd op Kaj zijn schouders. Hij veegt zijn tranen weg. 'We moeten iets bedenken, ik kan niet toe kijken hoe.. hoe hij Nour..' hij stopt met praten. 'Ik kan er niet eens aan denken.' mompelt hij. 'We kunnen nu we weten dat hij hier is, Nour niet meer alleen laten.' zegt Dioni. Kaj knikt. 'Ik blijf wel bij haar.' zegt hij. Ik knik. 'Dankje.' fluister ik. 'Hé, alles om jou te beschermen.' fluistert hij en hij drukt een kus op mijn lippen. 'Dat is geregelt, jij laat Nour geen seconde alleen. We moeten zo snel mogelijk van Bram af, er mag niemand gewond raken.' zegt Dioni. Cassius knikt. 'We mogen geen risico's lopen.' zegt Cassius. 'Anders is het oorlog.' mompelt Dioni. 'Ik stem dat de Zoë en Sterre ook inlichten, Amber kan namelijk echt haar mond niet houden en die meiden zeggen echt niks.' stelt Kaj voor. Dioni knikt. 'Goed idee, dan weten ze dat ze in gevaar lopen.' zegt Cassius. 'Dat zeggen Nour en ik wel.' zegt Kaj. Ik knik. Kaj slaat een arm om me heen. 'Het komt goed, maak je geen zorgen.' fluistert hij. Ik knik, al ben ik er niet zeker van..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...