Kaj's point of view.
'Nee, ik denk dat ze Jai heeft. Of in iedergeval zijn telefoon.' zeg ik. Ik heb net een raar telefoongesprek gehad met Kiara, geen idee wat ik er van moet vinden. Ze zei iets over dat ze me terug wouw maar ik heb de helft niet gehoord. 'Ik ga wel even bij hem langs.' klinkt Dioni zijn stem door de telefoon. 'Is goed, laat me weten als je meer weet.' zeg ik. 'Of course.' zegt Dioni en dan hangt hij op. Ik zucht even. Nour gaat recht op zitten. 'Wat is er aan de hand?' vraagt ze. Ik weet dat ik het beter niet kan verzwijgen dus vertel ik haar over Kiara. 'Is ze hier?' vraagt ze bang. Ik knik. 'En Kiara is nog al goed in zich vermommen enzo met spreuken van heksen kruipt ze in het lichaam van iemand anders, dus ze kan iedereen zijn.' leg ik uit. 'Dus nu is Bram dood en hebben we haar?' zucht Nour. Ik knik. 'De jongens en ik gaan dit oplossen, maar je moet niemand in vertrouwen nemen en als iemand raar doet van de jongens of meiden, heb je kans dat zij in het lichaam zit.' antwoord ik.
Nour's point of view.
Ik loop zacht zingend over straat met mijn starbucks in mijn hand. 'Mooie stem.' klinkt een stem. Ik kijk op en bots bijna tegen Jai aan. 'Oh hey Jai.' glimlach ik. 'Nour.' lacht hij. 'Ik wist niet dat je zo goed kon zingen, je moet eens mee doen aan één van die programma's.' zegt hij. Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. 'Jai, je hebt me vaker horen zingen.' zeg ik. 'Oh ja, dat is waar ook, grapje.' lacht hij. Ik zet een stap naar achter. 'Jij bent Jai niet.' zeg ik. Jai begint hard te lachen. 'Waarom denk je van niet?' vraagt hij. 'Kiara.' sis ik. 'Hi Nour.' grinnikt ze. 'Zo vies, een meisje in een jongens lichaam.' mompel ik. 'Dus jij bent Kaj zijn vriendin?' vraagt ze. Ik knik een beetje bang. 'Nou, dan zeg ik dit maar één keer. Hij is van mij.' grijnst ze. Eigenlijk praat ik tegen Jai, maar ook weer niet, het is zo vreemd.. 'Kaj is verandert.' zeg ik. Ze slaat mijn starbucks uit mijn hand en duwt me tegen een muur aan. 'Hij is van mij en het boeit me geen ene fuck als ik jou daar voor moet vermoorden.' gromt ze. 'Vermoord me maar.' sis ik. 'Dus je maakt het uit, of je bent dood en die vriendinnentjes van je ook.' grinnikt ze. Ik slik even. Ik doe alles voor mijn vriendinnen. Ze laat me los en rent weg met haar krachten. 'Nour, was dat Jai?' klinkt een stem. Ik pak mijn keel vast, het voelt alsof haar handen er nog tegen aan gedrukt zitten. 'Ja, maar ook weer niet.' zeg ik als ik Kaj aan zie lopen. 'Kiara? Wat wilde ze van je? Heeft ze je pijn gedaan?' vraagt hij bezorgt. Hij pakt mijn arm vast. Ik trek hem los. 'Het spijt me Kaj, ik kan niet door gaan.' zeg ik en dan ren ik weg.
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...