62; Oeps momentje..

267 25 2
                                    

Kaj's point of view.
Ik druk op de deurbel en Jayden doet open. Hij bekijkt me. 'Zo jij ziet er netjes uit.' lacht hij en ik kijk naar mijn pak. 'Ja? Mooi, ik was al bang dat het er niet uit zag.' grinnik ik en hij laat me er in. 'Nour!' schreeuwt Jayden. 'Ik kom!' klinkt Nour haar stem. 'Het was zeker wel gezellig gister avond, we konden gezellig mee luisteren.' lacht Jayden en ik bloos even. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, ik had mijn mond moeten bedekken en die van Nour ook. Ik grijns even. 'Jij zei dat we een kamer moesten zoeken, dus dan doen we dat.' lach ik. Hij wijst naar de zuigplek in mijn hals. 'Je wilt hem niet bedekken?' lacht hij en ik schud mijn hoofd. 'Ik ben er trots op, een zuigplek van mijn meisje.' grinnik ik. Ik hoor voetstappen en Nour komt de trap afgelopen. Mijn mond valt open en Jayden begint te lachen. Ze draagt een strak zwart kort jurkje. 'Te bloot?' vraagt ze met een grijns. Ik sla een arm om haar heen. 'Nooit te bloot, je ziet er prachtig uit babe.' glimlach ik. Ze glimlacht even.

Ik help Nour uit mijn auto. We zijn net uit eten geweest en nu neem ik haar mee, maar ze weet niet waar naar toe. 'Lekker pad op hakken.' grinnikt Nour. Ik grijns even en til haar op. Ik loop door een stukje bos naar een meertje, er hangen een paar lichtjes en er ligt een kleed, waar vandaan goed uitzicht is op de sterren aan de hemel. 'Wauw, het is prachtig.' mompelt ze en ik zet haar neer. We gaan op het kleed zitten en ik sla een arm om haar heen. Ik ga liggen en trek Nour op me. Ik leg mijn handen op haar rug en zoen haar. Ik pak de rits van haar jurk vast en maak hem los. Nour staat op en trekt de jurk uit. Ik ga recht op zitten en trek mijn pak uit waardoor ik alleen nog in mijn bokser zit. Nour trapt haar hakken uit. Ze staat met haar rug naar me toe en ik bekijk haar even. Ze loopt naar me toe en gaat op haar knieën voor me zitten. Op mijn handen en benen buig ik als een hond naar voren. Ze pakt me vast en ik druk mijn lippen op die van haar. Ze brengt haar mond naar mijn oor. 'Ik moet op tijd thuis zijn.' zegt ze zacht. Ik grijns even, ik weet dat ze dat zegt om me te pesten. 'Dan doen we het snel.' glimlach ik en ik leg haar neer. Ik trek haar slip omlaag en ze pakt mijn bokser vast. Ze trekt hem omlaag en ik ga op haar liggen. Ik zoen haar. 'Oh my fucking god!' klinkt een schreeuwende stem. Geschrokken kijk ik op en Dioni staat op het bospad. 'Fuck.' mompel ik. Hij begint te lachen. Nour kijkt geschrokken op. Snel ga ik uit haar en leg ik het kleed over Nour haar lichaam. Dioni heeft mij vaker naakt gezien, dat is niks, maar ik weet dat Nour het niet fijn vind. 'Waar the fuck heb jij die twee weken gezeten en wat doe je hier?' vraag ik. 'Ik leef al twee weken in het bos en ik zag licht, ik dacht misschien valt er iets te eten, een beetje bloed of zo.' zegt Dioni. Ik zucht. 'Waarom sta je niet aan onze kant?' vraag ik. 'Gast, kan je je eerst aankleden of zo?' vraagt Dioni met een vies gezicht. Ik kijk naar beneden. 'Oh ja.' mompel ik en ik trek mijn bokser aan. 'Ik ga weer.' mompelt Dioni en hij vertrekt weer verder het donkere bos in. Ik help Nour zich aan te kleden. Ik geef haar het jasje van mijn pak en ze hangt hem over haar schouders.

Drie weken later..

Het is drie weken geleden dat we Dioni voor het laatst zagen, hij blijkt plots weer verdwenen te zijn. Ik kijk naar Nour. Ze staart stil voor zich uit. Ze is al sinds gister misselijk en geeft over. Verders heeft ze buikpijn. Ik sla een arm om haar heen. Ik geef haar een kus. 'Je bent sterk.' zeg ik. 'Kaj, er is iets wat je.. Moet zien.' zegt ze zacht. 'Babe, wat dan?' vraag ik bezogt. Ze staat op en loopt naar haar tas, ze haalt er iets uit. 'Dit.' zegt ze zacht. Ik sta op en pak het aan. Het ziet er uit als een zwangerschapstest. 'Liefje, dit is een zwangerschapstest?' vraag ik verbaasd. 'Draai hem maar om.' zegt ze nog iets zachter. Ze ziet er bang en onzeker uit. Ik draai de test om en mijn ogen worden groot. Mijn mond valt open. 'J..je.. Bent.. Zwanger?' vraag ik geschrokken en ze knikt.

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu