60; Dood..

381 34 2
                                    

Nour's point of view.

Kaj drukt op de deurbel. 'Amber.' snik ik. Ze is dood, en het is Dioni zijn schuld. De deur gaat open en Jai verschijnt. Kaj heeft hem onderweg al gebeld. Kaj zet me weer op de grond en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ben zo snel mogelijk terug.' zegt hij zacht. Snikkend kijk ik hem aan. Hij trekt me tegen zich aan. 'Jai blijft bij je, hij laat je geen minuut alleen baby, alles komt goed.' zegt hij. Hij geeft me een kus en laat me los. 'Zorg goed voor haar.' zegt Kaj tegen Jai. Jai knikt. 'Ga jij Sam nou maar zoeken.' zegt hij. Kaj knikt. 'Ik hou van je.' fluistert hij en dan loopt hij weg. Jai neemt me mee naar binnen. 

Stil staar ik voor me uit. 'Nour?' vraagt Jai. Ik geef geen antwoord en zie hij voor mijn gezicht zwaait. 'Hey, beweeg eens.' zegt Jai. Ik doe niks. 'Nour!' roept hij. Amber is dood en komt nooit meer terug, nooit meer. Ik ben haar kwijt. Hoe kon Dioni dit doen? Hoe? Ik haal diep adem en spring op. 'Ik moet naar de meiden.' zeg ik snikkend. Jai pakt mijn arm vast. 'Niet nu Nour.' zegt hij. 'Jawel! Zoë en Sterre moeten van Amber weten.' zeg ik zacht. Ik wil me los trekken maar Jai is te sterk. Hij trekt me naar zich toe. 'Nour, niet tot Kaj terug is.' zegt hij. Snikkend probeer ik me los te trekken. Jai pakt me om mijn middel vast. 'Nour.' sist hij. Snikkend stop ik met bewegen terwijl ik mijn hoofd op zijn borst laat rusten. 'Ze is dood.' snik ik. 'Rustig maar.' sust Jai en hij wrijft over mijn rug. Hij gaat op de bank zitten en trekt me op zijn schoot. 'Niet aan Amber denken, het komt allemaal wel goed.' zegt hij. 

Kaj's point of view.

Ik loop Jai zijn huis in via de achter deur. 'En?' klinkt zijn stem. Ik kijk op. 'Vals alarm.' mompel ik. Veel zin om er over te praten heb ik nu niet. 'Waar was hij?' vraagt Jai. 'Dat is niet belangrijk.' antwoord ik. Nour zit snikkend op zijn schoot. 'Is er hier nog iets gebeurt?' vraag ik bezorgt. 'Niet veel, ze wilde naar de meiden maar ik heb haar tegen gehouden.' zegt hij en ik knik. Ik til haar op. 'Ik breng haar naar huis en blijf bij haar.' zeg ik. Jai knikt. Voorlopig laat ik Nour niet alleen. 'Jai.' begin ik. Hij kijkt op. 'Ik denk dat ik het Jayden ga vertellen.' zeg ik. 'Over dat we vampiers zijn?' vraagt Jai en ik knik. 'Hij is te vertrouwen.' antwoord ik zacht. 

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu