8; Ik wil haar helpen!

637 53 5
                                    

Kaj's point of view.

Ik hurk bij Nour neer en Dioni komt het lokaal ingerend. 'Wat is er gebeurt?' vraagt hij buiten adem. 'Geen idee, ik hoorde een knal.. en ze lag hier.' leg ik uit. Bang kijk ik Dioni aan. Hij schudt zijn hoofd. 'Doe het niet Kaj, niet nog een keer. Maak niet dezelfde fout, we bellen gewoon een ambulance.' zegt Dioni. Ik slik even. 'Ik wil haar helpen.' zeg ik bang. 'Niet zo Kaj, zo maak je alles erger. Ze zou achter ons geheim komen.' legt Dioni uit en hij pakt zijn telefoon om een ambulance te bellen.

Nour's point of view.

Ik open mijn ogen. 'Nour.' klinkt een stem. Ik grijp naar mijn hoofd. 'Het komt goed.' fluistert de stem. Ik herken de stem, het is Kaj. Ik kreun even van de pijn. 'Weet je nog wat er is gebeurt?' vraagt een andere stem. Ik ga recht op zitten terwijl ik mijn hoofd blijf vast houden. Er staat een dokter naast het bed. 'Ja, ik.. ik, werd op eens heel duizelig, ik denk vanwege mijn val van gister en toen viel ik neer. Alles werd zwart.' antwoord ik zacht. De dokter knikt. 'Dat kan wel ja, je hebt die lantaarnpaal aardig geraakt aan je hoofd te zien.' zegt hij. Ik ga weer liggen. De pijn aan mijn hoofd is niet te omschrijven, en dan nog mijn pols. 'Wat is er met mijn pols gebeurd?' vraag ik. 'Waarschijnlijk ben je daar op gevallen, hij is licht gekneusd, meer niet.' verteld de dokter. 'Ik kom straks nog een paar onderzoeken doen.' zegt hij en hij verlaat de kamer. Ik sluit mijn ogen. 'Rust maar wat uit.' fluistert Kaj en hij drukt een kus op mijn hoofd.

'Je hebt het goed opgelost Kaj, straks was ze er achter gekomen.' klinkt een stem. 'Ja, maar ik had er voor kunnen zorgen dat ze geen pijn zou hebben, je ziet toch hoeveel pijn ze heeft.' klinkt de stem van Kaj. 'Kaj luister naar me, niemand mag achter ons geheim komen. Het mag niet weer gebeuren, wat er ook is, je zegt niks.' klinkt de stem van Dioni. Ik open mijn ogen iets en ik zie Dioni en Kaj bij de deur staan. 'Ik wil gewoon het beste voor Nour.' zucht Kaj. 'Geloof me Kaj, het is beter voor haar als ze het niet weet.' zegt Dioni en hij loopt weg. Kaj zucht even en ik sluit mijn ogen weer. Over welk geheim hebben ze het? Wat houden ze voor me achter wat zo erg is? Wat mag ik niet weten?

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu