32; Kom niet aan mijn vriendin!

394 38 0
                                    

Kaj's point of view.

'Denk je dat Bram haar heeft?' vraag ik geschrokken. Dioni knikt. Iedereen kijkt elkaar angstig aan. Mijn blik blijft bij die van Nour hangen. 'Het komt goed.' fluister ik zacht en ze knikt. 'Wat gaan we hier aan doen?' vraagt Amber. 'Ik doe alles om Zoë terug te krijgen.' zegt Nour. 'Ik ook.' antwoord Sterre en Amber knikt. 'Cassius was er al lang op af gerend.' fluistert Jai. 'We kunnen niet met zijn alle gaan.' antwoord Samuel. 'Jawel.' snauwt Amber die echt alles doet om haar vriendin terug te krijgen. 'Oké, dan gaan we met zijn alle.' mompelt Dioni die het er niet mee eens is. En ik ook niet, straks overkomt die meiden wat. 'Waar kan ze zitten?' vraagt Amber. 'Wie zoeken jullie?' klinkt een stem. Ik kijk op. Bram staat vlak achter Nour, bijna tegen haar aan. Nour schrikt op. Ze kijkt me bang aan. 'Je weet vast wel over wie we het hebben.' mompelt Dioni bot. 'Oh, die Zoë zeker?' lacht hij. 'Jij bent echt een eikel.' gromt Amber. 'Dankje.' grijnst Bram. Hij haalt een hand door Nour haar haar. Er rolt een traan over Nour haar wang. Amber kijkt Bram dreigend aan. 'Laat Nour met rust en laat Zoë gaan.' gromt ze. 'Amber niet doen.' sist Dioni. Amber schudt haar hoofd. 'Dat deze eikel nog leeft.' gromt ze. Amber haar ogen worden rood en haar tanden worden scherp. 'Amber, niet hier!' roept Dioni. Amber wilt op Bram af rennen maar Dioni duwt haar aan de kant. 'Straks ziet iemand je.' sist hij. Amber begint langzaam rustig te worden. Bram draait Nour om en kijkt haar recht in de ogen aan. 'En jij.. Hoe wil jij dood gaan?' grijnst hij. Hij haalt zijn hand over haar gezicht. Ik weet dat ik dit moet negeren, maar ik kan het niet. Ik kijk de zaal rond. Iedereen is aan het dansen en niemand let op. Zo snel als ik kan ren ik op Bram af, ik duw hem bij Nour weg tegen de muur aan. 'Je blijft met je poten van haar af.' grom ik. Ik geef hem een klap. Bram begint te lachen. 'Dat zoek ik zelf wel uit.' lacht hij. 'Dat dacht je.' sis ik. Ik trek hem de zaal uit, naar buiten met de andere achter ons aan. Buiten aangekomen smijt ik hem op de grond. Ik pak een houten stok van de grond en druk mijn hand tegen zijn keel. 'Nog één woord.' sis ik. 'Kaj nee.' zegt Dioni. 'Hou je mond Dioni, iemand moet het doen.' zeg ik. 'Ja, maar dit ben jij niet Kaj. Je bent geen monster.' zegt Dioni. Ik knik. 'Ik ben misschien geen monster, maar als je aan mijn vriendin komt kom ik aan jou.' grom ik en steek het stuk hout door zijn hart. Hij hapt naar adem en zijn ogen worden rood en vallen dicht. Langzaam komen er allemaal aders op zijn lichaam te zien. Hij is dood, eindelijk. Ik sta op. 'Moet je maar niet aan mijn vriendin komen eikel.' zeg ik boos en dan loop ik weg. Ik wil de reactie van Nour niet zien en niet horen, straks denkt ze dat ik een monster ben.. 

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu