42; Blijf van haar af!

376 31 0
                                    

Nour's point of view.

Er komt een jongen aangelopen. 'Hey.' zegt hij met een glimlach. 'Euhm hoi.' zeg ik een beetje bang. Hij ziet er niet zo bertrouwbaar uit.  'Wat doe jij hier zo alleen?' vraagt hij. 'Wat gaat jou dat aan?' vraag ik. 'Oeh, bot. Daar hou ik wel van.' zegt hij met een vieze grijns. Ik zet een stap naar achter. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor.' zegt hij. Hij komt dichter naar me toe en ik loop verder naar achter. Ik stoot tegen een stenen muur aan en de jongen sluit me in. 'Niet zo maar weg gaan.' zegt hij. Hij plaats zijn hand boven mijn hoofd. 'Ik heb iets van je nodig.' fluistert hij. 

Dioni's point of view.

Ik loop door een steegje die dicht bij het verlaten pand is. 'Laat me los! Vieze eikel!' klinkt een stem. Is.. Is dat Nour? Ik ren verder het steegje in. Een jongen raakt Nour op allemaal plekken aan en hij drukt zijn lippen in haar nek. Ze probeert hem huilend weg te duwen maar hij is veel sterker. Ik ren er naar toe. 'Hé, eikel!' schreeuw ik. Ik trek hem weg en smijt hem tegen de muur aan. 'Een beetje aan meisjes zitten? Ga een vriendin zoeken die je kan neuken ofzo!' roep ik boos. Ik trap tegen hem aan. 'Vieze pedo!' schreeuw ik. Ik til hem op en duw hem weg. 'Maak dat je weg komt voor dat ik de politie bel!' schreeuw ik. De jongen grijpt naar zijn maag waar ik net ingetrapt heb en hij rent weg. Nour zit snikkend op de grond en ik hurk voor haar neer. Ik leg mijn hand op haar knie. 'Hé, rustig maar. Die klootzak kan je niks meer doen.' zeg ik zacht. Snikkend kijkt ze me aan. 'Ik was zo bang.' snikt ze. 'Heeft hij.. Heeft hij nog meer gedaan dan wat ik zag?' vraag ik. Ze knikt snikkend. 'Zijn hand..' snikt ze. 'Rustig maar, je hoeft het me niet te vertellen. Ik breng je naar Kaj oké?' zeg ik. Ze knikt. Aan haar gezicht te zien is ze behoorlijk in shock en zal dat voorlopig wel zo blijven. Ik til haar over eind. Ze trilt als een gek. Ik til haar naar het huis van Kaj. 

Kaj's point of view.

Dioni komt met een snikkende Nour de kamer in. 'Fuck, wat is er gebeurt?' vraag ik. Ik sla mijn armen gelijk om Nour heen. Dioni verteld me over een jongen die Nour aan heeft geraakt. 'Ik denk dat ze in shock is en dat dat nog wel even zo blijft.' legt hij uit. Ik knik en Dioni laat ons alleen. Ik trek Nour op mijn schoot. 'Hé rustig maar.' sus ik. Ik trek haar tegen me aan. 'Heeft hij meer gedaan?' vraag ik bezorgt. Ze knikt snikkend. Ik haal mijn hand door haar haar. 'Zijn hand.. Zat onder mijn shirt.. En in mijn broek..' snikt ze. Woede borrelt omhoog. 'Klootzak.' sis ik. Ik hou Nour vast. Ik merk hoe ze naar adem begint te happen. Ik kijk haar aan. 'Nour, rustig. Adem in en uit.' zeg ik. Ze schudt snikkend haar hoofd. Ik merk dat ze geen adem meer krijgt. 'Nour! Rustig! Hé, adem in en uit.' zeg ik. Ik pak haar gezicht vast. 'Kijk me aan Nour, doe mij maar na.' zeg ik en ik laat haar zien hoe ze in en uit moet ademen. Ze doet haar best maar het lukt haar niet. 'Kaj.' piept ze snikkend. Shit.. 'Nour, luister. Het is voorbij. Rustig.' zeg ik. Het helpt niet. Ik druk haar tegen mijn borst aan en wrijf langzaam over haar rug. 'Rustig maar, sst. Het komt allemaal goed.' fluister ik zachtjes. Ik merk dat ze rustiger word. 'Concentreer je op mijn hartslag, hij gaat langzaam he?' vraag ik zacht. Nour knikt. 'Luister er maar goed naar.' sus ik. Nour zakt iets in en met haar hoofd op mijn borst ga ik liggen. Ik haal mijn hand door haar haar. Ik zie hoe Nour in slaap valt en ik glimlach even. Als ik die eikel tegen kom heeft hij een groot, groot, groot probleem.. Ik leg mijn handen op Nour haar rug en sluit mijn ogen. Al snel val ik in slaap.. 

A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu