3; Jullie hebben gelijk..

782 56 2
                                    

Nour's point of view.

Ik druk op de deurbel en nog geen minuut later doet Sterre open. 'Nour?' vraagt ze verbaasd. Ik kijk haar aan. 'Je had gelijk, jullie alle drie.' zucht ik. 'Wat dan?' vraagt ze. 'Ik vind Kaj leuk, ik weet het zeker. Hij begon me te volgen en ik flipte helemaal.' leg ik uit. Haar mond valt open en ze trekt me naar binnen. Gelijk omhelst ze me. 'Oh my god! Je vind Kaj leuk en je geeft het toe!' gilt ze. 'Wat moet ik doen?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op. 'Ik bel Amber, die weet het wel!' roept Sterre. Ze pakt haar telefoon. 

De deurbel gaat en ik doe de deur open. Amber komt binnen gelopen met drie kleine koffertjes in haar handen. 'Euhm, wat is dat?' vraag ik terwijl ik de deur dicht doet. We lopen naar de woonkamer. 'Spullen! Voor een make over, je moet toch op vallen!' giechelt Amber. Ze zet de koffertjes neer. 'Oh god.' mompelt Sterre die met drie glazen cola uit de keuken komt. 'We dachten eerder aan wat tips.' lacht Sterre. Amber haalt haar schouders op. 'Ik ga meteen voor de zware aanpak.' lacht ze en ze opent de koffers. Sterre drukt me in een stoel. 'Je hebt gelijk, waarom ook niet.' lacht Sterre. De deurbel gaat en Sterre loopt weg. Even later komt ze binnen met Zoë. 'Is het waar?' vraagt Zoë. Amber knikt enthousiast. 'Yes! Je hebt het toegegeven!' roept Zoë enthousiast. 'Guys, is dit allemaal echt nodig?' vraag ik. 'Ja!' roepen ze alle drie tegelijk. Ik zucht even. 'Goed dan, ga jullie gang.' mompel ik, wetend dat ik er niet onder uit kan. 

Kaj's point of view. 

Zoekend loop ik de school in. Waar is Dioni toch? Er klinkt gezang uit het zang lokaal. 'Wauw.' fluister ik en ik loop naar het lokaal toe. Ik kijk door het raam en zie Nour bij de piano staan. Haar vingers glijden over de piano en haar stem volgt precies de maat. 'Ongelofelijk.' fluister ik. 'Zozo, bespioneren?' klinkt een stem. Ik schrik op. Één van de meiden die gister bij Nour stond staat voor me. 'Don't worry, ik hou mijn mond.' lacht ze. 'Ik was gewoon verbaasd, ze zingt super.' zeg ik vlug. Het meisje knikt. 'We hebben een soort meiden bandje met zijn vieren, ik ben Amber.' zegt het meisje. 'Kaj, en serieus? Ik en mijn vrienden zingen ook veel samen.' lach ik. 'Toevallig, maareh ben je verliefd op Nour ofzo?' lacht Amber. Ik schrik. 'Wat? Nee.' stotter ik. 'Geen zorgen, zoals ik al zei, ik hou mijn mond.' grinnikt ze en dan loopt ze het lokaal in. 

Nour's point of view.

Amber komt het lokaal binnen en ik stop met zingen. 'Wauw, hij bespioneert je nu al.' lacht ze. 'Wie? Wat bedoel je?' vraag ik verbaasd. 'Kaj, hij stond je gewoon te bekijken vanaf de hal. Hij was heel geintresseerd in je stem.' grijnst Amber. 'Oh.' mompel ik alleen. 'Volgensmij vind hij je leuk, ik vroeg het en hij begon gelijk te stotteren.' lacht Amber. Zou hij me echt leuk vinden? 


A big secret, and it's not mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu