Kaj's point of view.
'Ik dacht al dat je anders was.' zegt Jayden als ik hem verteld heb over alles. 'Valt het zo erg op?' vraag ik. Hij grinnikt. 'Je was zo sterk toen je die jongen aan viel, ik wist dat je iets speciaals had.' antwoord hij. 'Goed, je moet weten dat we niemand pijn willen doen, behalve Dioni dan, het enige wat ik wil is dat Nour veilig is.' leg ik uit en hij knikt. 'Ik vertrouw je.' zegt hij. Ik glimlach. 'Mooi zo.' antwoord ik.Ik loop via de achterdeur het huis van Nour in. Ze zit met Jayden en Zoë op de bank en ik loop naar haar toe. Ik zoen haar. 'Hey babe.' glimlach ik. 'Hey.' glimlacht ze zwakjes. Het is twee weken geleden dat Dioni Amber vermoord heeft en niemand weet waar Dioni nu is. Met Nour gaat het beter en ze gaat langzaam door met haar leven. Nour pakt me vast rond mijn middel en trekt me naar achter waardoor ik op haar schoot beland. Ik grinnik even en leun naar achter tegen haar aan. Jayden en Zoë kijken lachend toe. Ik ga naast Nour op de bank zitten en druk mijn lippen op die van haar. 'Get a room.' grinnikt Jayden en Zoë knikt. 'Geen probleem.' grijnst Nour en ze staat op. Ze pakt mijn hand vast. 'Nu word het interessant.' grijns ik en ze trekt me mee naar boven. 'Die twee gaan nu denken dat we samen in bed liggen.' grijns ik en ik sluit de deur. 'Hmm, als we hier dan toch zijn.' lacht ze en ze zoent me. Ik til haar op en leg haar op het bed. Ik ga boven haar hangen en zoen haar. Ik trek mijn shirt uit en Nour doet hetzelfde. Ik grijns even. 'Zo krijgen ze toch nog hun zin.' lach ik. 'Mooi voor hun.' glimlacht ze en ze grijpt mijn broek vast. Ze maakt de knoop los en doet de rits omlaag. Ze trekt hem omlaag en ik gooi hem aan de kant. Ze klimt boven op me en drukt een kus in mijn hals. Ik voel haar lippen tintelen en ik pers mijn lippen op elkaar. 'Je pest me.' grinnik ik en ze grijnst even. Ik maak haar broek los en ze trekt hem uit. Ik zoen haar en leg mijn handen op haar rug. Mijn handen rijken naar haar beha sluiting en in een simpele beweging maak ik hem los. 'Je hebt geoefend.' grinnikt ze tegen mijn lippen aan. Ik gooi hem aan de kant en grijns even. Ik draai haar om en ga boven haar hangen. Ik kus haar in haar hals en ik merk dat ze zich aanspant. Ik ga iets lager met mijn lippen en Nour perst haar lippen op elkaar. Ze trekt mijn bokser omlaag. Ik pak de rand van haar slip vast en ze buigt haar rug waardoor ik hem omlaag kan trekken. Er wordt op de deur geklopt. 'Wie is daar?' vraagt Nour. 'Ik ben het.' klinkt de stem van Zoë. 'Wat wil je?' mompel ik. Ik hoor haar lachen. 'Ik zei het toch Jayden!' lacht ze. 'Veel plezier nog!' schreeuwt Jayden lachend en ik grinnik even.
Ik open mijn ogen en gelijk komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk even naar Nour die rustig ligt te slapen. Ik sla de dekens iets verder over ons heen om onze lichamen te bedekken. Ik trek haar tegen me aan. Nour maakt een klein kreungeluidje en ze opent haar ogen. 'Hey babe.' glimlach ik. 'Hey.' antwoord ze zacht. Ik wrijf met mijn duim over haar wang. Ik breng mijn mond naar haar oor. 'De volgende keer doen we dit op een plek waar we niet gestoord worden.' glimlach ik en ze knikt. Ik geef haar een kus. 'Wat dacht je van een date?' glimlach ik en ze kijkt me aan. 'Dat klinkt goed.' lacht ze. Ik sta op en trek mijn bokser aan. Ik ga boven haar hangen. 'Ik kom je om half zeven halen.' zeg ik terwijl ik me weer verder aankleedt. Ze knikt. 'Ik zal klaar staan.' glimlacht ze. Ik wil dat Nour gewoon even vergeet wat er allemaal gebeurt is en even plezier heeft, omdat ik van haar hou..
JA JA ER KOMT EEN DEEL 2 VAN DIT BOEK!
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...