Kaj's point of view.
De deurbel gaat en Nour wilt op staan. 'Ik ga wel, blijf jij nou maar lekker zitten.' zeg ik en ze glimlacht even. Ik geef haar een kus en loop naar deur. Ik open hem en Dioni staat voor me. 'Kunnen we praten?' vraagt hij en ik knik. 'Ik hoorde van Jai dat je vader word, gefeliciteerd, het kindje boft met ouders zoals jullie.' zegt hij zacht. 'Kindjes.' verbeter ik hem. 'Je krijgt een tweeling?' vraagt hij en ik knik. 'Kaj, ik ben fout bezig geweest, dat weet ik, het spijt me. Kiara had me in haar macht en ik heb haar opgesloten in één van de grotten in Miami, daarom was ik weg. Ze komt er niet uit zonder een spreuk.' zegt hij. Ik knik. 'Je hebt het juiste gedaan.' antwoord ik en hij knikt. Hij drukt een pakje in mijn hand. 'Ik heb iets gekocht omdat jullie ouders worden, en omdat het me spijt.' zegt hij zacht. Aan zijn gezicht is te zien dat hij het meent. 'Het is goed Dioni.' zeg ik en hij glimlacht.
Ik haal de roller over de muur. Ik ben maar vast begonnen met de kinderkamer. Ik zet een raam open en trek mijn shirt uit. Ik was alleen zo dom om het op een warme zomerdag te doen. Nour komt de kamer in. 'Dat ziet er goed uit.' glimlacht ze en ik geef haar een kus. 'Ik kan wel een beetje verven.' grinnik ik. 'Ik had het over jou.' lacht ze en ik begin te lachen. Ik leg de roller in het bakje verf. 'Hoe voel je je?' vraag ik. 'Goed, op de enorme pijn na.' zegt ze. Ik druk een kus op haar wang. 'Als jij nou eens lekker gaat liggen, dan verf ik deze muur af en dan ga ik jou eens van die pijn af helpen.' zeg ik en ze knikt. Ze loopt de kamer uit en ik verf de muur af. Ik leg de roller neer en loop naar de slaapkamer van mij en Nour. Nour ligt op het bed en ik ga naast haar zitten. Ik doe haar shirt iets omhoog en masseer haar buik. 'Ontspan je babe.' zeg ik zacht en ze ontspant haar lichaam. 'Werkt het een beetje?' vraag ik en ze knikt. Ik druk een kus op haar buik en leg mijn handen er om heen. 'Hey jongens, we gaan mama geen pijn doen he? Rustig aan daar binnen anders word papa boos.' zeg ik en Nour begint te lachen. 'Wat ben je ook een idioot.' lacht ze en ik grinnik even. Ze geeft me een kus. 'Ik moet even naar Samuel, denk je dat je het alleen red?' vraag ik bezorgt en ze knikt. 'Ga jij maar naar Sam, ik red me prima.' zegt ze.
'Dus je wilt me helpen?' vraag ik en hij knikt. 'Het moet op een bijzonder moment.' zegt Samuel en ik knik. 'Maar wanneer?' vraag ik nerveus. 'Wat jij een bijzonder moment vind.' zegt Samuel. Ik denk even diep na. 'Ik weet wel iets.' zeg ik. 'Je bent nerveus of niet soms?' vraagt hij en ik knik, nerveus ben ik zeker..
JE LEEST
A big secret, and it's not mine
FanfictionZe werd verliefd op hem.. Een verkeerde keuze.. Zijn geheim kon alles verpesten. Nour&Kaj. Ft B-Brave and TP4Y. Een tip bij het lezen, raak niet gehecht aan mensen in het boek, want voor je het weet.. Zijn ze er niet meer mhuahah :) Niet kopiëren, i...