16. O nie!

48 6 0
                                    

- Halo? - Usłyszałam głos w słuchawce.
- Hej mamuś, co tam? - Zapytałam.
- O hej skarbie. A no wszystko w porządku, właśnie idę na autobus. A Ty co tam?
- U mnie też wszystko dobrze. Mam jednak pewną sprawę..
- Słucham?
- No bo chciałabym się jednak zapisać na to prawko..
- Musisz poważnie? Przecież ty się panicznie boisz prowadzić samochód!
- Tak.. Ale już mi przeszło (skłamałam). Chciałbym jednak spróbować.
- Dziwne.. Tyle razy Cię przekonywałam i nic. A teraz sama chcesz? No dobrze, cieszę się bardzo, że próbujesz się usamodzielnić. Porozmawiam z tatą, powinien dać Ci pieniądze.
- Dziękuję Ci bardzo! Jesteś kochana! - Pisnęłam.

~~~

Wieczorem dostałam pieniądze i wyszłam z domu by spotkać się z Maćkiem.
Chłopak wyglądał na zaskoczonego, bo zapewne mi wcześniej nie wierzył.

- Wow! Kogo okradłaś? - Zapytał z poważna mina, gdy dostał ode mnie kopertę na co ja wybuchłam śmiechem.
- Lewandowskiego! Ale nie mów nikomu. - Wyszeptałam.
- Jesteś niesamowita! Obiecuję, że wszystko Ci oddam.
- Spoko. Najważniejsze żeby się od nas odczepili. Popatrz co wczoraj mi wysłali. - Pokazałam mu wiadomość.
- Woo, jak to! Przecież wczoraj nikogo za Nami nie było! - Wrzasnął chłopak.
- No właśnie, ale nie martw się. Zagroziłam policją to może dadzą nam wreszcie spokój. Teraz tylko oddaj im ten dług i wszystko się ułoży.

Pożegnałam się i poszłam w kierunku domu. Nagle usłyszałam kroki podążające za mną. Moje serce nagle chciało wyskoczyć mi z piersi. Powoli się odwróciłam.
Zobaczyłam, że za mną idzie moja siostra. Uspokoiłam się trochę i miałam nadzieję, że nie widziała sytuacji z Maćkiem.

- Co Ty wyprawiasz?! - Pobiegła do mnie Claudia.
- "O nie!" (Pomyślałam)
- Nie wtrącaj się! Nagle Cię obchodzę? - Wybuchłam złością.
- Nie rozśmieszaj mnie. Co było w tej kopercie? - Musiała..

- Nie twój interes. - Zaczęłam szybciej iść.
- A właśnie że mój! Gadaj, albo powiem o wszystkim rodzicom! - Zaczęła się perfidnie śmiać. Nienawidzę jej, zawsze mi to robi!

- To szantaż?
- Tak!

Powiedziałam jej tylko, że pożyczyłam mu pieniądze bo ma problemy. Od tej pory musiałam spełnić każdą jej zachciankę w zamian za zachowanie tajemnicy.

"Grrr! Czemu Ona musi taka być?"

***

Kto chce kolejny rozdział daje gwiazdkę ;)

Pozdrawiam:
ladyKatherine7

Poza NiąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz