Tak.. To już dzisiaj. Cały dzień Tylko z Nim. Spakowałam ostatnie rzeczy i wsiadłam do samochodu w którym czekał na mnie już Maks. Cieszyłam się. Na pewno przyda się taka odskocznia od rzeczywistości. Wiecznie się wszystkim przejmuje więc postanowiłam, że tego dnia będzie inaczej. Dzisiaj zapominam o problemach z tatą, o akcji z Natalią i dziwnym zachowaniu Leny. Dzisiaj jestem tylko ja i On.
- Hej ślicznotko! Nie przeszkadzam Ci czasem?
- Słucham? - Wyrwał mnie z zamyślenia brunet.
- Pytałem jak się spało.
- Całkiem dobrze a Tobie?
- Bosko! A propos śniłaś mi się dzisiaj.
- Ja? No to współczuje. - Zaczęłam się śmiać.
- Nie ma czego. To był najlepszy sen mojego życia.
- W takim razie chyba nie chcę znać szczegółów.
- A szkoda! Było.. hmm interesująco!
- Głupek!Patrzyłam teraz na te piękne widoki przez które szybko przemykały poranne promyki słońca rażąc mnie w jeszcze zaspane oczy. Moje powieki stawały się coraz cięższe. Zasnęłam..
- Pobudka śpiochu!
- Gdzie jesteśmy? Wow! Co to ma być? - Nagle podskoczyłam otwierając szeroko oczy ze zdziwienia.
- Podoba się?
- Okłamałeś mnie!
- Troszeczkę.
- Zabije Cię! - Zaczęłam ganiać chłopaka wokół samochodu. Gdy w końcu go dopadłam chwycił mnie mocno w tali i przysunął do maski samochodu. Nasze oczy spotkały się teraz razem nawiązując dziwną więź.
- I jak?
- To się nie dzieje na prawdę! - Zatrzymaliśmy się na wzgórzu z którego było widać powalające widoki na całą okolicę, nie byłam przygotowana na taką niespodziankę.
- To sama prawda. Wiki wiem, że to może dziwnie zabrzmi ale czuje coś do Ciebie. Nie mogę traktować Cię dłużej jako tylko przyjaciółki.. Moglibyśmy spróbować?
- Jeżeli to za szybko, zrozumiem. - Zaczął, gdyż nie mógł doczekać się żadnej odpowiedzi.
- Nie, w porządku.. Zgadzam się. - Wydusiłam w końcu. Co prawda zaskoczył mnie tym bardzo ale chciałam dać mu tą szansę, bo postarał się i zależy mu na mnie. Tak.. To jedyna osoba której na prawdę zależy. Nie dociera to jeszcze do mnie ale mam go! Tak bardzo się cieszę..
CZYTASZ
Poza Nią
Short StoryPotrafi oddychać, nie potrafi żyć. Historia Wiktorii, która codziennie daje sobie nadzieję. Chce po prostu być szczęśliwa.. Los jednak, w tak zwykłej codzienności zawsze podkłada jej kłody pod nogi. Dziewczyna jest bardzo delikatna i wrażliwa. Czy...