Haluk Mertoğlu

579 27 1
                                    

H: hala ona bakıp gülümsüyordu..!
G: arkasına bakmadan cep telefonu çıkarıp kaza yı çekti plaka falan sonra şöföre dönerek patrona söyle mahkemede görüşürüz, mendebur suratlı inmeye  bile tenezzül etmeyen üşengeç herif diye diye arabasına bindi ve kendisi  bi an durup nefes alıp verdi , güneş sakin ol ne diye  bu kadar sinirlendin sakin sakin sakin derken birden kendisi gülmeye başladı çünkü kendisi bile kendine hayret etti, ilk defa bu kadar sinirlenmişti;bence haluk Mertoğlu  gazabımdan korktu diye inmedi diyerek arabasıyla okul yolunu tuttu.

Haluk halen tebessüm yüzünde ve Güneş'in şöföre söylediklerini duyunca şok oldu ama şoka rağmen halen tebessüm ediyordu.

Şöför : haluk bey, haluk bey;
Haluk halen dalmıştı , haluk bey ..!

Haluk: evet, dedikten sonra üstünde sersemliği farkedip direk, her zamn ki gibi ciddiyetine büründü. Otele...ne bakıyorsun.. Arabayı sür onuda tam yapamıyorsun zaten.

Şöför bile Haluk beye hayret etti, çünkü haluk bey ona biraz önce fırça atan Adam ama Güneş'in karşısına bile çıkmadı cevap bile vermemişti,

Haluk otele gelip direk toplantıya geçti , toplatida otel bu yıl ki gelirleri , katılım grafikleri , harcamalar vs hepsi tek tek antılırken patron haluk  oralı bile değil halen aklına güneş geliyordu ve tekrar tebessümüne neden olmuştu farkında olmadan.

Birden haluk bey haluk bey sesiyle kendine geldi.

Haluk: toplantı bitmiştir.

Toplantıdakiler: ama daha başlamadık bile ; derken

Haluk: toplantı bitti dedim, çıka bilirsiniz.

Haluk halen Güneş'i düşünmeye başladı;  o hoyrat kadında ne var dı aslında sinir olmuştum ve halen sinirliyim ama bu sinir

Aslında haluk Mertoğlu etrafında kadınların eksik olmadığı nerde olsa  peşine takılan kadınlar dolu,haluk cidiyeti , sinirli , ağır başlılığı  nedense etraftaki kadınlara; haluk Mertoğlu  cazip geliyordu, 

(eski eşini sevmemiş hamile kalması yüzünden evlenmiş. şimdiye kadar hiç bir kadın onu tam anlamıyla  etkileyememiş bile. Etrafındaki kadınlar kısa süreli bazıları sadece tabiri caizse gecelik ilişkiler yaşamış biri, ve şu ana kadar hiç bir kadının red  edemediği; Haluk Mertoğlu)

Güneş okula vardı ,öğretmenler toplantısına katıldı, 

(Toplantının amacı okuldaki okuma durumu düşük en azında burs verilerek onlara bi nebze destek olsun, ve bu destek bazı şirketler karşılayacaklar ve şirketler arasında Mertoğlu otel ve turuzim şirketide bulunmaktaydı. )

Müdür: okulumuz bu öğrenciler için siz değerli hocalarımızla birlik olup en azında lise değil sadece üniversite mezunu olana kadar bu yardımda elçilik etmenizi istirham ediyorum.

Aralarınızda kişilerin gideceği şirketleri belirledik gerekli bilgiler evrakda bulunucak, bu şirketlerde genel müdürlerle irtibata geçilmiş yarında görüşülmeye gidiceksiniz aralarında halen tam yardım sözü vermemiş şirketler var, ikna açıdan kabiliyetinizi biliyor ve ona göre zor olanı zoru başaranlara verdik..! Tekrar teşekkür eder ,çok büyük kolay gelsin İnşallah kolay olur..! 

Güneş böyle yardım konusunda hele söz konusu öğrencileri olması gururlanmıştı ve hırslanmıştı ki hemen evrakı açtığında gördüğü gördüğü şey onu sabah ki kazaya hatırlattı aklına holok Mertoğlu diyişi..
Bir yok onların olamaz diğilmi Mertoğlu otel turizim şirketi  daha neler güneş diyip güldü ( aslında bu gülüş sinir gülüşü) 

Güneş evrak nota baktı, yardım sözü alamadığımız şirket bu ;zoru seversiniz  güneş hoca ..!

Evrak ta yarın saat 10:00 genel müdürle görüşme var, Mertoğlu otelinde adres vs

Güneş:Mertoğlu lar hakkında bilidiğiniz bir şey var mı arkadaşlar?

Beden hocası: evet güneş hoca; büyük patron; affedersiniz ciddiyet bozuntusu, zengin diye kadınların etrafında eksik olmayan, bugünki kadının yarın yanında göremeyeceğiniz, sinir seviyesi saatli bomba vs devam edeyim mi daha?

Güneş: yeter  bu kadarı bile bana fazla, iyiki müdürle görüşçem ya patron olsaydı. Tamam güneş sakin ol bugün değil 5 yıl siniri bu sabah çıkartın rahat ol dedi iç ses..!

Güneş eve geldi ikizler  annelerine süpriz yapmış, yemeği kendileri hazırlamış tabiki yemek makarna (özel ikizler soslu yada Nazlı nın yaptığı sos -sos tekmi aslında hepsi Nazlı yapmış-  Nazlı dan beklenmedik hareket bunlar) der selin .

Güneş: pek hayra alamet değil bu tavırlarınız , yemekleriniz.

İkizler:AA Bir tanem Annemize birici annemize bir yemek yaptık ya annem benim çok seviyoruz seni..!

Güneş: bende sizi , neyse yakında çıkar kokusu..!

Güneş yatağa uzanmış yarını düşünürken uykuya daldı.

Genel mmüdür: haluk bey öğrenciler . Konuyu kasaca anlatır gerekli bilgi verir haluk beye

Haluk ayak üstü çalışma ofisinden  çıktığı anda müdür eşlik edere arabaya kadar yardım konusunu anlatmış evrakı alır. Yardım için her hangi yetki vermedi.

Haluk arabada evraka hafif üstünden bakar yarın ilgilenirim deyip kenara çanta ekler.

Şöför: sizi her zamanki gittiğiniz arkadaşınızın mekanına mı? Gidelim.

Haluk: yok eve gidelim.

Haluk eve gitmiş yatak odasına gidip kendisini yatağa attı , ve yine kaza anına daldı, dalarken giysileriyle uyuya kaldı .

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin