Kadın yemek içmekten kesilmiş,Adam kendini içmeye vermişti

331 20 5
                                    

Haluk: tamam.. Siz durun.. Burda..!

Haluk içeriye girer,etrafı kolaçan eder Güneşten yoktu)

(Haluk yerde duran güneşin boynuna sardığı  şal vardı onu eline aldı ve sonra farketti yatağın üstünde kağıt duruyor )

(Haluk baktı)

Güneş:bitti..! Sakın beni arama!sorma..!Seni birdaha görmek bile istemiyorum..!

(Haluk şaşırdı;anlam veremedi)

(Mehmet dayanmaz içeri girer)

(Haluk hemen notu cebine saklar)

Haluk:al bakın.. Bu evde kadın varmı..?

Mehmet:galiba bu sefer çok ileri gittim.. Peki yok..! Sen neden bu kadar sinirlendin..!

Haluk:siz unuttunuz..! Ben zaten sinirli bir adamım..!

Dündar:Mehmet tamam biz gidelim.. Haluk sakinleştiğin de ara..!

(Haluk çok kızgındı)

(Mehmet ce Dündar Haluk'un sinirleri gerildiği fark etmiş ve evden çıkmıştılar;haluk ne zaman sinirlense tek başına kalması iyi gelirdi, yoksa gördüğü insanı kalbinden kırmaya çalışır, ve kimi zaman yaptıklarının telafisi olmaz, ve en kötüsü de haluk istemeden yapar)

Haluk kağıda bakar; bu ne şimdi,ne demek bu;diyiniyordu.

Haluk güneşi aradı,ulaşılmıyordu..

(Haluk bir den düşündü ne olduda güneş bunu yazdı)

(Birden Haluk'un jetonu düştü)

Haluk:yok yok olmaz,olamaz; güneş konuştuklarımızı duymuş olamaz..!bundan da başka neden yok..!

Güneş en yakın arkadaşı meral'a gitti..!

Güneş:Meral sende 1 hafta kalabilirmiyim..!

Meral: elbette, canım mutluluk duyarım, yalnız sen iyimisin..? Dün gece de bir şey demeden gittin.

Güneş: bana soru sormasan..!

Meral:tamam sen nasıl istersen.

Haluk durmadan telefonla güneşi arar;telefon kapalı..!

Haluk:bu böyle olmayacak.

Dedikten sonra haluk güneşin evi nin yolu alır. Haluk evin önüne geldi, günde kararmaya başlamıştı,haluk kapı zilini çaldı..!

Haluk:güneş açarmısın..konuşalım..!

(Kapıda çıt gelmiyordu)

Haluk 5 saat olmuş evin önünde arabası içinde  güneşin eve gelmesini bekliyordu..!

Haluk:demek kaçıyorsun; ne kadar saklana bilirsin ki..!

(Güneş meralinevinde yatağın içinde)

Güneş:hayvan,öküz, it köpek oda o patron bozuntusu gibi kadın düşkünü, tabi ne olacak müdür patronundan eksik kalır mı?az kalsın inanacaktım sözlerine..gözlerine.. Öpücüklerine.. (Birden güneş kendine gel o artık yok bir daha olmayacak ..! Bitti..! Haluk bitti.! Onu düşünmekte yok adını bile anmayacaksın..çıkart artık kafanda.. Bak dünya ya ne güzel...  hava güzel..gökyüzü güzel...tamam kafamda güzelleşti hade uyu şimdi)

(Haluk arabada uykuda kalmış)

(Sabah her yeri tutlmuş şekilde uyandı)

(Meral sabah güneşi kahvaltıya uyandırmak istedi.güneş ise kalkmak istemedi..Meral ne kadar bugün okul var desede.güneş müdür arayıp izin aldığını söyledi)

(Haluk okulun kapısının önünde durdu)
Haluk sekreterini arayıp; okulda güneşi sorması için ve hiç bişey şekilde kendisi alakalı bilgi vermemesini söyledi)

(Sekreter normal güneşin arkadaşı olarak okulu aradı ve kendisi izin aldığı öğrendi ve haluka iletti)

(Haluk öğrendiği anda soluğu Dündar'ın restorantının barında aldı ve bardakların biri gidiyor biri geliyo ve şişeler devriliyordu)

(Güneş ise yataktan çıkmıyor yorgan altında çıkmayı düşünmüyor)

Ve iki gün boyun ca birisi içerek diğerisi ise yemeden içmeden kesilmişti

Güneş: toparlan artık böyle geçmeyecek hayata dön,okula dön öğrencilerle falan geçer..

telesekreteri  haluku arar :efendim iki gündür okulu güneş hanım için arıyordum ve bugün okuldan aradılar güneş hanım yarın ders başı yapacak mış..!

Sabah olmuş güneş öğrencilerine ders vermek için sınıfa girer.

Güneş:günaydın ..!

Öğrenciler:günaydın hocam.

Güneş aranızda uyanamayan öğrenci var;okulu evle karıştırmış galiba..!

Güneş yavaş adımlarla arka sırada uyuyan öğrenciye doğru ilerliyordu..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin