Güneş:kızın olursa..hıım..!
Güneş Haluk'un başta söylediği kızımız lafı hoşuna gitti tabi haluk yani kızım olunca değiştirince güneş içinden dur sen görürsün..!
Güneş:benim şahsen iki kızım var yeter..!
Haluk:yeter ne demek.. yok öyle birşey ben istiyorum..!
Güneş:sen iste..! Ben istemiyorum..!
Haluk:istiyorum..! Bir kocana sordunmu..?
Güneş:yokki sorayım..!
Haluk:işte burdayım ve istiyorum..!
Güneş:istiyormusun..?
Haluk:senden başka kimden isteyecem..!
Güneş:hıım..vakti gelince neden olmasın..yani düşüne bilirim..!
(Haluk güneşin belini tutup çeker kendine)
Haluk:düşüneceksin.. Hıım aslında doğru söylüyorsun.. Düşününce..?
Güneş:ne düşününce..?
Haluk:şunu düşün benim ve senin yani kızımız olsa vaaay benim başıma gelecekler..
Güneş:hayırdır bu kadar korkulacak ne var..!
Haluk:ben seni zap edemiyorum.. Bide kızımız olsa.. Hep annesi tarafını tutar şimdi bide huyuda annesi ve babasına çeker al işte bela..
Güneş:ben seni sanki çok durdurabiliyorum ayrıca anca haddinden geliriz..!
Haluk:öylemi..? Yok ben erkek çoçuk istiyorum.. Hem benden taraf olur yani babasının oğlu olcak benim oğlum..!
Güneş:senin bir tane oğlun yokmuydu.. Babasının oğlu ne alaka.. Ana kuzusu olacak benim oğlum..!
Haluk:yok daha neler,Ana kuzusu kuzu benim oğlum kuzu yaa.. Olunca görürsün benim oğlumu aslan mı kesiliyor yoksa kuzumu..ayrıca evet bir oğlum var,sen ikizler 3 ben ve bir var 2 cide oğlumda olur 3 bak eşitlik..
Güneş:aslında evde oylamada karar vermek için iyi bir eşitlik..
Haluk:ne kararı ne oylaması..!
Güneş: e haluk bey evde her kararı demokratik bir şekilde alacaz yok öyle ben karar verdim bu olmayacak.. Aileyi etkileyecek her kararı hepimiz oylayacak öyle karar verilecek..!
Haluk: ahaa ha ha daha neler..! Ben ne diyorsam o..! Oylama ha haa ha evin direği benim evde dışarda her yerde benim dediklerim olacak..!
Güneş:senle çok işimiz var anlaşılan..!
Haluk:halla halla..!
Güneş:haluk sen nasıl bir çocuktun.
(Haluk'un yüzü baya düştü)
Haluk:boşver..!Biz şimdiye bakalım..!
(Güneş Haluk'un yüzü düştüğünü farketti,bu yüzden üzerine gitmek istemedi)
(Güneş Haluk'un yanağına kocaman öpücük bıraktı)
(Haluk tebessüm etti)
Haluk:bu neydi.
Güneş:hiç iyiki hayatımdasın..!
Haluk:sende öyle..!
Haluk:bu arada hivda varya birgün kızdım ben ona, 2 gün çiftlikteydim hiç yanına gelmedim Buda hissetmiş burdayım yağmurlu bir akşam dı odamda uzanmıştım buda ahırlıktaki kapıyı açmış nasıl açmış muamma birde yüksek çitleri görüyorsun değilmi üstünden atlayıp benim penceremi gelmişti, ordan kişniyordu beni çağırıyordu..çalışanlar farketti ama hiç biri onu zap etmiyordu taki yanına gelmemle öyle durdu..!
Güneş: ben kıyamam ben ona.ayrıca sen niye onun yanına gelmedin belliki sana bağlanmış..!
Haluk:bende ona bağlıyım ancak huyum bu ben kızınca bir türlü affedemem sende bil yani kızdırma..!
Güneş: yani şimdiden bil diyorsun ayrıca sen bana kıza bilecekmisin..!
Haluk:sana mı..? Zannetmem baya büyük birşey yapman gerek ayrıca sen benim zaafımsın..sana pek karşı koyacağımı zannetmiyorum..! Çünkü seni çok seviyorum..!
Güneş: hep böyle sev..!
Haluk:hıım yook..!
(Güneş Haluk'un kolları arasında ayrılır)
Güneş:neden..?!
Haluk:ben seni zaman geçtikçe dahada çok çok seviyorum..! Ondan.
Güneş:korkuttun şapşal..!
Haluk: seni sevmemem den dolayı mı..? Hiç bir zaman şüphe etme çünkü ben seni hayatım boyunca seviyor olcam..! İstesemde seni sevmekten vazgeçemem ve bunu hiç bir zaman unutma! Bu kalbim sana ait ne olursa olsun..bunu sakın aklından çıkarma..!
Güneş:çıkarmam..!sende hayatım boyunca tek sevdiğim adamsın..ve senden başkası hayatımda istemedim..!istemiyorum..! Sende bunu unutma..!
Haluk:unutmam..!
************************************
GECE OLDU HALUK VE GÜNEŞ YİNE AYNI YATAKTA YATACAKLAR
(Haluk ve güneş yatakta sarılmış vaziyetteler)
Güneş:yarın gidiyoruz artık eve dönme vakti geldi..
Haluk:evet. En azında yan yana durmasaydıkta aynı şehirde olmak vardı.. Seni görmek istediğim an soluğu kapında alırdım..! Oysa yarın Istanbula gidecem..!
Güneş:hıım evet..ama seven kalpler için mesafeler önemli değil.. Bak şimdi (güneş elini Haluk'un kalbi üzerine bırakır) bu varya bana ait.. Yani sen nerdeysen ben ordayım kalbindeyim..!( güneş elini kendi kabine bırakır) burasıda sen varsın her zerresinde sen..
Haluk: hım nerde olsam önemi yok ben nerde olursam olayım o kalbindeyim benim evim orası..zaten ordan başka yer istemem..! Ama çok özleyecem ben seni...
(Güneş sım sıkı sarılır haluka)
Güneş:bende özleyecem şapşal..
Haluk:eee tamam bu kadar hüzün yeter daha yan yanayız tadını çıkaralım..evet döndüğümde ne yapalım..!
Güneş:ne yapacaz ki.?
Haluk:dur bir söz vardı bu seneye damga vuran hıım buldum..! Tiyatro Mersin'le güzelleşiyor..galiba böyleydi..!
Güneş: ne yani tiyatroya Mersin'e mi gidecez..
(Haluk tebessüm ederek)
Haluk:yok hayatım ama Mersin'e gitmek güzel fikir aslında düşüneyim. Geldiğimde tiyatro ya gideriz sinema falan.. Yada istediğin birşeyler varsa neden olmasın..!
Güneş:baya genç takılıyoruz..
Haluk:ne var yaşımızda bizde genciz.. Ve ben aslında senle yeni doğdum.. Hayatın güzelliğini senle farkettim..! Ayrıca ben ilk defa öyle yerlere gidecem bence fikrimi değiştirmeden kabul et sen..
Güneş:inanamıyorum hiç mi gitmedin..!
Haluk:yoo gitmedim.. Hayatım çalışma masasında geçiriyorum.. Şirketimin tüm yükü bende yani çalıştığım.ayrıca artan zamanda Buda gece saati demek arkadaşlarla gecelere akıyordum o kadar..!
Güneş: gecelere hıım..! Peki evliyken bu arada eski eşin falan nasıl evlendin yani sen onu sevmiyormuydun..
Haluk: nerde çıktı tekrar bu sorular.. Evet sevmiyordum öyle evlenmek zorunda kaldım bu kadar..! Artık bu sorular cevap vermek istemiyorum..!
Güneş: tamam.. Bir tane kaldı onuda cevabını alayım yeter.
Haluk:tamam bak bir tane ondan sonra bitti..! Bir daha konu açılmayacak..!hade söyle...
Güneş:haluk sen hiç eski eşini aldattın mı..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
Roman d'amourKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...