Misafir perver

315 18 4
                                    

Haluk birden: bana mı dediniz güneş hocam..!

Güneş:sen.. Sen..!

Haluk: evet ben.!

Güneş:yani sizin ne işiniz var! Burda..?

Haluk:hıım,demek siz olduk.. E güneş hoca bizde öğrenci olduk,okulu görünce dedimki sıralar falan eski anıları canlandırayım dedim.

(Güneş Haluk'un yanına gelir ve kulağına doğru eğilir)

Güneş:siz beni çıldırtmak mı?istiyorsun..!

Haluk:yalnız çıldırınca bile güzelsin;bu arada tüm öğrenciler bize bakıyor fısıldaşmayı kessek.

Güneş:çoçuklar siz kitablarınızı açın: haluk beyde çıkıyor,dimi haluk bey..!

Haluk:yoo.ben gayet yerinden memnunum. Ve bu arada edebiyatı da  çok severim birde burda sizin gibi bir hoca var hiç kaçırmam..!

Güneş:haluk bey sınırları zorlamayın..!

Haluk:zorlamak mı? Zorlayacak ben bişey göremiyorum;gayet rahatım.ayrıca güneş hocam siz hiç rahatsız olmayın  burda öğrenciniz gibi farzedin..

Güneş:demek öyle..! Siz istediniz..! Çoçuklar aranızdan birisi güvenliği çağırsın..!

Haluk:güneş hocam..nerde misafir perverlik..?

Güneş:görürsün..!perverliği..!çoçuklar niye biriniz hala güvenliği  çağırmıyor..!

Öğrenci: ama hocam..!

Güneş:aması maması yok çağırın güvenliği..!

Öğrenci konuşamadan sınıfın kapısı tutar ve açar o anda müdür de sınıfın kapısına gelmişti.

Öğrenci:müdür..!

Müdür: iyi dersler güneş hoca.

Güneş:iyi mi..?

(Ve birden tüm sınıf ve bide haluk Kaş göz yapar güneşe)

Müdür:hayırdır güneş hocam..? Bir sorun mu var..?

Güneş:hemde büyük bir sorun..!

Müdür:buyrun güneş hanım bu arada haluk bey okulumuzu nasıl gördünüz hocalarımız ve öğrencilerimizi..?

Güneş:haluk bey mi..?

Haluk:başta güneş hoca olmak üzere okulu ve öğrencileriniz gerçekte gelecek nesil adına mutluluk verici..!

Müdür:sağolun haluk bey. Buarada güneş hocam haluk bey  misafirimiz kendisiyle en iyi şekilde ilgileneceğinizden şüphem yok..!

Güneş mırıldayarak:haluk seni gebertecem..!

Haluk öksürerek:güneş hocamda biraz önce ne kadar misafir perver olduğu söylüyordu..!

Müdür  güneşin mırıldamasını hafif duydu: güneş hocam biraz önce bişey mi dediniz?

Güneş: evet.haluk beyi en iyi şekilde ağırlacağımdan şüpheniz olmasın diyorduM..

Müdür: tamam güneş hocam daha fazla dersinizi bölmeyeyim..!dersiniz bittikten sonra haluk beyle siz ilgineceksiniz kendisi bizim misafirimiz. Daha sonra toplantı var; baş konuğumuz olarak haluk beyde katılacak..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin