76 bölüm:Güneş'in sarhoş olmasının nedeni

508 21 25
                                    

"Gecenin önceki Sabah'ta devam"

Haluk:hıhım uygularım..

Güneş:hade kahvaltı da kerem bekliyor yanına gidiyorum ve seni bekliyoruz..

Haluk:tamam git giyinip gelecem..birde kahvaltıdan sonra eve dönecez haberin olsun..

Güneş:niye?ben kalacağımızı düşünmüştüm..

Haluk:kahvaltı da anlatırım.küçük bey  bekliyor seni, git geliyorum..

**************************
Kahvaltı

(Kahvaltılarını yapmaktalar)

Güneş:şimdi eve dönme işi nerden çıktı?

Haluk:evraklar eve yollamışlar ,bakmam gerekiyor .o yüzden dönmemiz gerekiyor.başka zamanda geliriz olur mu?

Güneş:tamam..

*****************************

(Haluk ve güneş eve gelirler)

(Güneş ,keremi odasına götürdü)

Halukta yatak odasına çıktı

(Aradan 1 saat sonra)

(Güneş yatak odasına gelip üstünü değiştirir.Haluk yatak odasındaki çalışma masasında işine o kadar odaklanmıştı ki içeriye güneşin girdiğini bile farketmedi.)

(Haluk telefonu eline alıp şirketi arar. Haluk telefonla konuşuyor, ayağa kalkıp pencere karşına geçti .ciddiyeli şekilde bir eli cebinde diğer elinde telefon.ve işler hakkında neler yapılması gerekiyor diye direktifler veriyor)

(Güneş ,Haluk'un arkasından yavaşça yaklaşıyor.haluk sırtı dönük telefonla konuşmasına devam ediyor,arkasındaki Güneş'ten habersiz.)

(Güneş ellerini Haluk'un kolları arasında geçirir,belinden sarıp ,sırtı dönük olan haluka sarılır)

(Haluk o an telefonuyla meşkul oluyordu)

(Güneş ,Haluk'un bu ciddi tavrını seviyor,en çokta istifini bozmayı.)

(Güneş,Haluk'un önüne gelir ,sarılır elleri Haluk'un göğsü üzerinde bırakmış şekilde durur.Halukta bir eliyle  güneşi sarar,telefon görüşmesine devam eder)

(Güneş,artık telefon görüşmesinin bitmesini istiyordu ve ne yapacağını biliyordu)

(Güneş,Haluk'un boynunu öptü ve geri çekildi.haluk yüzü asılan güneşin uzaklaşmasına izin vermedi kaluyla sardığı eliyle kendine çekti ve güneşin boynuna küçük öpücük bırakıp kulağına fısıldadı )

Haluk:tamam bir dakika bitiyor..

Haluk:tamam bu kadarı yeter ,diğer ayrıntıları şirkete geldiğimde orda konuşuruz..

(Diyip telefonu kapattı)

Haluk:işte kapattım oldu mu?

Güneş:oldu..

Haluk:söyleceğin bir şey mi var..

Güneş:niye..

Haluk:söyle ki şirkete gideyim..

Güneş:şirkete mi gideceksin?

Haluk:evet..

(Güneş elini Haluk'un boynunda sarar)

Güneş:gidemessin..izin vermiyorum..!

(Haluk tebessüm ederek)
Haluk:aşkım işlerim var..gitmem gerek..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin