Rana:sakladığım bir şey yok,sadece Haluk'un eski haline dönmesini istiyorum..bu yüzden o kadına benzeyen bir tane kadın buldum..
Dündar:neee!neee dedin sen rana abla..
Rana:doğru duydun artık haluk o kadını ardında bıraksın diye biraz önce gördüğü kadını ben ayarladım..
Dündar:siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz..
Rana:haluk için böylesi daha iyi..
Dündar:böylesi mi iyi..?haluk izmirde o kaybolduğu gecede ne yaptı biliyormusunuz..
Rana:ne diyosun sen.. haluk o gecede ne oldu..
Dündar:haluk izmirde 2 gün boyunca ilacını almamıştı bundan haberiniz varmıydı..?
Rana:nasıl 2 gün boyuncamı..halukun kötü birşey yapmadığını söyle..
Dündar:yaptı.. Ve bu kötülüğü en çok kendisine yaptı..
Rana:ne oldu anlat..
Dündar:haluk güneş Hanıma söz vermişti,onunla evlenmeden ve o kendisini hazır hissetmeden evlendikten sonra bile dokunmayacağına..
Rana:eeee
Dündar:haluk o gece sarhoş haliyle onu evinden konuşmak için aldı,evine götürdü.. Haluk onla orda tartıştılar..
Rana:sade de gelin..
Dündar:ilaçlarını almadığı için kendinde değildi.haluk kadının isteği olmadan ona sahip oldu..
(Rana birden elini ağzına götürür)
Rana:neee..!
Dündar:evet duydunuz.. O gece kadın ona kendini teslim etti yoksa daha kötü durum bile olacaktı,bu arada haluk ona daha önceden verdiği bir söz vardı.onunla birlikte olduktan sonra bir daha başka kadını hayatına sokmayacağına dair.. Ve siz şimdi her ne yapıyorsanız bu Haluk'un intiharıdır..!
Rana:aman Allahım ben ne yaptım..Dündar o kadın onu otel odasına götürecekti en son..
Dündar: dilerimki geç kalmamışız..
(Dündar otel odasına gitmek için acele koridordan koşar)
*****************
İzmirDoktor: ıkının güneş hanım...
Güneş:aaaaa..
Doktor:eveeet bitti..Nur topu bir oğlunuz oldu..
Doğum hane kapısı önü
(Selin Nazlı sımsıkı sarılmış)
Selin:ya artık biri bir şey söylesin..
Nazlı:ya kötü bir şey olmaz dimi..
Meral:içinizi ferah tutun kızlar..
(Hemşire doğumhane kapısında çıkar,elinde bebekle)
Ikizler:kapı açıldı.aaaa elinde bebek var...
Ikizler:AA kardeşimiz baka bilirmiyiz..durumu nasıl..
Hemşire:gayet iyi..yüzüne bakın götürecem..
İkizler:kardeşimiz o nereye götürüyorsunuz..
Hemşire:son rutin kontroller yapıldıktan sonra anneniz odasına geçene kadar getiririz..
Meral:bebeği gördük güneşi unuttuk..durumu nasıl..
Hemşire:gayet iyi..birazdan odasına götürülecek sizde görüşürsünüz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...