83 bölüm(özel) canlarını acıtmak

473 20 29
                                    

Gece yarısı

(Haluk uyuyor kolları arasına güneşi sarmış)

(Güneş başını Haluk'un göğsüne bırakmış kollarıyla sarmış)

Güneş:seni nasıl kalbimde atacam...

(Dedikten sonra Haluk'un boynuna öpücük bırakır)

Güneş:senden nefret etmek istiyorum ama bir türlü yapamıyorum. İlk defa kendimdeyken senin oldum.senin olmak istedim. Gitmeden önce.. Burdan giderken ,senden gidebilecekmiyim.?
Gidebilmeliyim, yoksa...
Korkuyorum... Senden gidememekten korkuyorum.. Seni unutmalıyım ,kalbime gömmem gerekiyor. Sen ve ben ,Biz olamayız haluk Mertoğlu ne kadar seni çok sevsemde olamayız.. Sen aşık olmamam gereken bir adamsın..! ben hayatımda sadece bu adamı çok sevdim ,sevmemem gereken seni sevdim.. Hoşçakal aşkımm..

(Deyip Haluk'un boynuna başını gömdü. Bir süre böyle kaldıktan sonra dudağına öpücük bıraktı)

Güneş:ben seni çok sevdim, sen olmana rağmen.. sevdim..

****************************************
Sabah

Haluk gözlerini açtı, yanına baktı güneş yoktu.

Haluk:dün gece beni Mahfetti , tabi kaçar.

( Haluk gülümsedi)

Haluk: Asıl ben bu izleri nasıl saklayacağım neyseki boynumu ısırmadı gömlek giyer saklanır.bir süre üstsüz kalmamam gerekecek gibi.. Ama değdi kendindeyken benim olmasına değdi. O bana geldi ya bundan sonra herşey istediği gibi olacak . Onu çok mutlu edecem hemde çok çok..

****************************************

(Haluk hazırlandı ilacını aldı, aşağıya kahvaltı ya indi)

Haluk:benim ki  dün geceden sonra nasıl tavır takınacak? Olmamış gibi mi daha neler.

(Kendi kendine konuşarak kahvaltıya indi)

(Kahvaltıda Rana ve Ali vardı)

Haluk:güneş ve çocuklar nerde?

Rana:dışarda gezecekler mi ne yardımcılar söyledi. Senin haberin yokmu..

Haluk:yok..

Rana:ara istersen?

Haluk:yok biraz baş başa kalsınlar rahatsız etmeyim .zaten koruma onlarladır.

Haluk;içinden:dün geceden sonra fazla üstüne gitmeyim.biraz kafasını dağıtsın..

(Diyerek tebessüm etti)

Ali:baba iyimisin..?

Haluk:iyim.

Ali:baba sen çocuklar derken? Neyi kast ettin?

Haluk:güneş ve çocukları.

Ali:çocuk derken kerem ve savaşımı sordun?

Haluk:hayır . sen hala ikizlerle tanışmadım mı?

Ali:ikizler derken?

Haluk:anlaşıldı. Akşam tüm aile birlikte yemek yenilecek herkes. Ozaman öğrenirsin..

(Kahvaltılarını yaptı herkes)

Haluk:ben güneşi bir arayım.

Rana:ne oldu? Yüzün asıldı.

Haluk:yok bişey.

Haluk;içinden: telefon niye kapalı..?

Haluk:hepsi kapalı..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin