Davetsiz misafirler

365 21 6
                                    

Güneş: zil mi? Çaldı..

Haluk: evet.

Güneş: birilerini mi? Bekliyordun...

Haluk: yok, yardımcılarıda gelmemesini söylemiştim..!

Güneş: yardımcıları niye gelmesini; istemedin..

Haluk: rahat olman için,ayrıca hiç bir kadını evime getirmedğimden olabilir mi?

Güneş; sonra konuşuruz bunu..

Haluk: ne zaman istersen..

Güneş: haluk.. Sen..sen bornozla mısın..!

Haluk: evet.

Güneş: haluk sen bornozlasın ve bende picama ve evde tek başınayız... Ayrıca zil susmuyor..

Haluk: he onu mu söylüyon..

Güneş: haluk beni sinir etme..

Haluk: tamam. Ben çıkıp giyineyim, sende burda kal..

Güneş:haluk ne yapıyorsun..

Haluk:pardon ya sen çık odadan ben giyinecem sonra mecbur odada kalacan..

Güneş: tamam, acele et, zil susmadı..

(Haluk giyinir,giyindikten sonra güneşi odaya alır)

Güneş: bak haluk.. Sakın burda olduğumu çaktırma.ona göre yoksa külahları değişiriz..

Haluk: sen merak etme, kim şüphelene bilirki bu evde kadın olduğuna, dediğim gibi buraya sadece yakın arkadaşlarım gelmiş, onlardan başka kimse gelmemiş..sen hariç.

(Haluk aşağıya gelir, kapıyı açar; karşısında,Mehmet ve Dündar)

Haluk:sizin ne işiniz var burda..

Mehmet: günaydın demek yok mu?

Dündar: haluk sabah sabah bu ne güzel karşılama bu arada kapıda ağaç ettin bizi..

Mehmet : haluk nerdesin bir saat oldu çalıyoz açmıyorsun, hayırdır bir şeyler mi var? Bizde ona göre girmeyelim, rahatsız etmeyelim..

(Haluk güneşe söz vermiş hiç bir şekilde çaktırmayacaktı)

Haluk: yok duştaydım o yüzden, buyrun içeriye.

Mehmet: haluk dün neler olmuş..?

(Haluk Dündar'a sert bakış attıktan sonra)

Haluk:ne olmuş.. Mehmet..

Mehmet: haluk bizim gizli saklımız mı ? Var.

Dündar: haluk hiç öyle bakma bana..

Haluk: kime bakayım.. Dündar..

Mehmet:haluk bakma ona bakma bana bak..

Dündar: haluk valla benim suçum yok..!

Haluk: burda suçluyu aramıyorum;zaten o belli.. Bana açıklama yapmanı bekliyom... Ve daha fazla bekletme istersen..?

Dündar: yani valla haluk hepsi ablan yüzünden..

Haluk:ne ablası; yani şirketi bıraktım neyse; restoranta senden başka kimse görmedi ve bunu ablam senden nasıl öğrendi..

Dündar: haluk ablanı bilmiyormusun ne kaçın kurası olduğunu?

Haluk: ben biliyordumda sen niye bilmiyorsun..!

Dündar:valla ablan beni aradı dün gece; Haluk'un ciddi olduğu biri var..dedi,sonra dediki ya pardon haluk bunu sizden de gizliyordu dimi? Diyince yok bugün tanıştım kendileriyle,olayı anlattım..!

Mehmet:beni de aradı zaten olayı ondan öğrendim..!

Haluk:tamam,ancak bu konu burda kapanıyor,soru sormak yok..!

(Güneş odada sıkıntıdan patlar,ve odadan çıkar onları dinlemeye başlar)

Dündar:haluk sen güneşle ciddimisin değil mi?

Mehmet:haluk mu? Ve ciddi ilişki..!

Haluk:neden olmasın..!

Mehmet : haluk sen nerdeyse 4 kadını aynı anda idare eden birisisin..!

Haluk:ne olmuş yani..!

Mehmet:haluk kandırma bizi senin ilişkilerin kadınları elde edene kadardır ve biterler..!

(Güneş bu konuşulan herşeyi duymuştu,ve direk odaya geri döndü)

Haluk:şu anda hayatımda tek kadından başka yer yok..! Ve olduğu sürecede olmayacak..!

Mehmet:ooo haluk beyimiz abayı yakmış..! Kim bu yenge hanım.. Şimdiden merak uyandırdı kendisi..!haluk en yakın zamanda tanıştır bizi..

Haluk: zamanı geldiğin de hepiniz tanışırsınız, başta ablam..!

Dündar:haluk ablana şimdiden göz dağı..neyse ben mutfaktan su alayım..!

(Haluk orda kahvaltı hazır olduğunu unutmuştu)

(Dündar mutfağa girer;ve masada iki kişilik kahvaltı hazır olduğunu görür)

Dündar:haluk..!

(Mehmet ve haluk kahvaltıyı görür)

Haluk:şey ben hazırladım da ; kahvaltı yapmak için...

Mehmet:haluk seni tanımasak inanacaz oğlum burda yumurta var,sen daha yumurta kırmasını bile bilmiyorsun..!

Haluk:ben yaptım ne var bunda büyütecek..!

Mehmet: demek hala inkar;peki niye bu kahvaltı iki kişilik ayrıca  niye senini evde yardımcılar yok.. Sen tek başına..!

(Haluk ne cevap vereceğini bilemez)

Mehmet: o burda değilmi.. Ve sen onu bizden saklıyorsun..! Çok ayıp haluk yakışıyor mu sana..!

(Haluk ise hala inkar;malum söz vermdi güneşe )

Mehmet:öyle mi? Haluk..tamam sen göstermessen ben bakarım..!

Mehmet oda oda kapıyı çalar ses çıkmayınca giriyor,ve hepsinde yenge hanım bu haluk sizi bizden saklıyor,daha fazla saklayamaz..!

Mehmet:haluk a dönerek sadece yatak O'dan kaldı.sen mi içeriye giriyor yoksa biz mi diyerek kapıyı çaldı..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin