(Güneş de keremin yanına yatağa kıvrıldı,yavaş yavaş gözü uykuya daldı)
1 saat sonra
(Haluk uyandı,yatağa baktı,kerem ortada güneşse diğer tarafta uyuyordu)
Haluk:ikiniz o kadar güzelsinizki..güneş..ve sen bu çocuğu benden sakladıysan..!
(Haluk yataktan kalktı,üstündeki giysileri değiştirmeye gitti)
5 dakika sonra
(Haluk'un telefonu çaldı,haluk telefonu yatağın kenarinda çekmece üstüne bırakmıştı,haluk telefonu duyar duymaz gelir, telefon arayan Sibeldi.bu arada haluk pantolonu giymiş gömlek ise sadece üç düğmesini kapatmış)
Haluk:efendim..
Sibel:Dündar'ın mekanında akşam buluşalım..Mehmet,Seda yıda aradım onlarda tamam dedi.bir sen ve Dündar kaldı sende tamam dersen zaten Dündar cepte..ee ne diyorsun..
Haluk:şu an oraya gelecek modda değilim başka güne olurmu..
Sibel:hayır kabul etmiyorum..geleceksin..
Haluk:daha sonra ne zaman istersen ama bugün olmaz..
Sibel:ama ben bügün istiyorum..evdemisin..
Haluk:evet evdeyim..
Sibel:tamam ozaman gelip ordan alıyorum seni .bakalım o zaman da itiraz edebilecekmisin..
Haluk:yok yok..sen gelme ben gelecem..oldumu..
Sibel:oldu..Dündar'ı da unutma..
Haluk:tamam..
(Haluk telefonu kapar)
Kerem:ba..baba..
Haluk:uyandınmı sen babacık..
(Kerem elini açar,haluk onu kucağına alması için)
Haluk:ben daha gömleğin düğmeleri kapatmadım..tamam gel bakayım kucağa babacık..
(Haluk keremi kucağına alır)
(Güneş'te onların sesiyle uyanır)
Güneş:ben uyuya kalmışım burda..
Haluk:babacık sen anneye git bende gömleği düğmeleri kapatayım..
(Kerem kucağında inmeye niyeti yok)
Güneş:gel anneye..halukta üstünü giysin..
(Haluk biraz ters baktı güneşe)
Haluk:hade babacık anneye..merak etme.. Burdasın sonuçlar yaptıktan sonra çıksın hiç bırakmam..hade şimdi anneye..
(Haluk keremi güneşe verir)
(Haluk gömlek düğmeleri kapar)
Güneş:bir yere mi gidiyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...