(Sabah güneş uyandı. yatağa baktı haluk yoktu,gömleği yatağın üzerinde duruyor ve lavaboda ses geliyordu. Güneş giyindi)
(Haluk kolundaki sargıyı hafif açıp kapadı .saçlarını düzelttikten sonra lavobodan çıktı. Güneşle göz göze geldi)
Güneş:gidecekmisin.?
Haluk:giyinip gidecem.
Güneş:yardım edeyim..
Haluk:gerek yok..
Güneş:var..
(Güneş gömleği Haluk'un giymesini sağladı.düğmelerinide ilikliyordu )
Güneş:kahvaltıya kalsan. beraber kahvaltı yapalım.
Haluk:burdan eve gidip duş alıp şirkete gidecem.
Güneş:yani kalmıyorsun..
(Dedikten sonra Haluk'un boynuna öpücük kondurur)
Haluk:birşey lazım olursa sıkıntı falan varsa dün dediğim gibi ablama ulaşıyorsun.keremle ilgili acil durum olmadıkça beni aramıyacaksın.
Güneş:seni istediğim an ararım. Dün söylediklerin dünde kaldı.
Haluk:dün söylediklerim hala geçerli..!
Güneş:öyle mi..? Bitti dediğine rağmen geceyi benimle geçirdin.Haluk:dün geceyi konuşmak istemiyorum..!
Güneş:benle olmayı istediğin için şimdi konuşmak istemiyorsun.
Haluk:ben bir erkeğim.ne bekliyorsun. yani sana hayır dememi..?
Güneş:beni seviyorsun..! Bu yüzden dün gece benimle oldun. Bana kızgınsın ama yine bana hayır diyemiyorsun..!
Haluk:dediğim gibi ben bir erkeğim..!ayrıca hayır dememe rağmen sen beni zorladın..
Güneş:bana karşı duygularını bastırmaya zorlanan sendin ki bana karşı koyamadın. Bu yüzden istediğin kadar bitti de.. Bitemez..! Benim olduğun sürece bitemez..!
(Güneş ,Haluk'un dudaklarına dudaklarını yapıştırdı.halukta karşılık verdi. Güneş yavaşça dudağını çekti)
Güneş:ve sen hep benim olacaksın..
(Haluk sessiz kaldı. Haluk elini cüzdanına götürüp cüzdandandan kredi kartı çıkartı)
Haluk:bu senin.artık ödemelerini burdan yapacaksın.şifreside 2013.
Güneş:bu ne şimdi..?
Haluk:halen benim karımsın ya ve benim karım olmaya devam edeceksin. Sen ,benim eşim olarak senin herşeyinden ben sorumluyum.
Güneş:gerek yok ona..! Paranı istemiyorum..!
Haluk:"paranı" derken?
Güneş:duydun.ben paranı istemiyorum. Bu evi istemiyorum..! Ben sadece bana ait olan adamı ,kocamı istiyorum o kadar. Paran umrumda değil..!
Haluk:sen benim hala umrumda olduğun için bunu sana veriyorum.şimdi kocan olarak bunu Almanı söylüyorum.
Güneş:tamam sırf sen istiyorsun diye alıyorum ve halen kocam olduğun için ve bunu bil senin benden uzaklaşmana izin vermeyeceğim.
Haluk:ben bıktım..! Sadece kendimi toparlamak istiyorum.. Ve bu yüzden beni biraz rahat bırak. Zaten seni istediğim an gelirim yanına. Tamam mı?
Güneş:seni seviyorum..!
(Güneş Haluk'un boynuna sarıldı.boynundan öptü)
Haluk:tamam mı?
Güneş:ben senden uzaklaşamadığım için halen burdayım o yüzden bunu benden bekleme..
(Haluk sadece bakmakla kaldı)
Haluk:bu aralar îşlerim yoğun olacak. keremle görüşemeyeceği biraz aksattıracam sen onu bir şeylerle oyala işte tamam mı?
Güneş:hayır öyle bir şey olmayacak..!
Haluk:işlerim yoğun..!
Güneş:kerem senin oğlun..! Oğlum babasını isteği an babası yanında olacak.zaten biliyorsun benden daha çok sana bağlanmış..
Haluk:biliyorum.sadece bu ara işlerim yoğun oyüzden sonra ben onla telafi ederim. Tamam mı ?ayrıca toplantım var beni daha fazla tutmassan iyi olur.
Güneş:tamam sen kaç.. Ama şimdilik müsaade ediyorum..!sadece benim olduğunu sakın unutma..!Haluk:anahtarı alayım..!
Güneş:ben sana kapının anahtarı veriyorum ama kalbinin anahtarı benim..!sen beni ordan çıkaramassın..!çıkarmana da izin vermeyeceğim...
*****************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...