Şapşal

415 20 13
                                    

(Güneş kendini haluktan çeker zorla olsada boynunu halukta kurtardı)

Haluk ise güneşin boynunu bıraktı ama güneşi halen bırakmadı, elindeki telefon ise güneşin çığlığında sonra ablasını güneş dimi demesiyle,telofın Rana'nın yüzüne kapattı..

Güneş: hayvan, öküz, acıttın..! Bu arada güneş bir yandan söyleniyor bir yandan da Haluk'un göğsüne elerini vuruyordu.

(Haluk gülerek)

Haluk:ağ ağ tamam..!ya..!

Güneş: neresi tamam..! Kopardın..!

(Haluk anladı acıttığını)

Haluk:acıdı mı..!

Güneş:hım acıttın şapşal..

Haluk: ama sende beni yedin bitirdin...dayanamadım öptüm..!

Güneş: dayanamadın mı..? Şapşal ben sadece istifini bozmaya çalışıyordum..!

Haluk: beni yiyerek mi..!

Güneş:yo ne alaka...sadece öyle herkesin içinde ciddiyete börünüyorsun ya..

Haluk:eee..

Güneş: benim yanımdayken benle çocuk oluyorsun, bende senin yanıda öyle oluyorum, telefonda ise ciddiyet resmen seni içime saklasım geliyor..!

Haluk:bu iyi bir şey mi?

Güneş: iyi şey mi..? Bilemeyecem..!

Haluk:peki korkmalımıyım..!

Güneş: hıım.. Evet kork benden..!

Haluk güneşin boynu na sarılır..!

Güneş:aaay haluuuk..!

Haluk:neee.. Ben bişey yapmadım..!

Güneş: çenen haluk çenen öptüğün yeri üzerine bıraktın..!

Haluk: pardon o kadar acıttım  mı..! Bakayım boynuna..!

Haluk güneşin boynunu kapatan saçları arkasına attı..!

(Haluk bildiği morartmıştı.)

Haluk:güneş hım ben biraz abartmışım..

Güneş:eee

Haluk: baya morartmışım ben yaa..!

Bu arada haluk kendi morarmış boynundan habersizdi , güneş koparsa hissetmiyor du sadece kendinden geçiyordu..

Güneş: o kadar acıttın tabi moraracak nerdeyse koparacaktın..!

Haluk:ben acısını geçiririm..!

Güneş: haluk öpmeyecen değilmi..!

(Haluk muzipçe güler)

Haluk: yok yok öyle öpmeyecem ama çok güzeldi..!

Güneş bir tane sertçe elini yumruk yapar Haluk'un göğsüne vurur..

Haluk: aaaa sen böyle yaparsan ben seni her zaman öyle öperim haa..zaten bu vurdum duymazlığın ve hoyratlığın altında böyle öpücükler konduracam ancak öyle melul oluyorsun haberin olsun...

Güneş:öylemi haluk bey..!

Haluk: aaa şimdi tekrar mı bey olduk..! Ben şu boynunun morarmış yerinin acısı çıkartayım..!

Güneş: ne yapıyorsun..?

Haluk:şıış..!

Haluk güneşin boynuna küçük öpücükler konduruyor ve bir yandan moraran yere üflüyor..!




Güneş Haluk'un öpücüklerine karşı çaktırmasada kendinden geçiyor ve haluk üflerken boynuna güneş unun nefesini tüm teninde hissediyordu.!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin