Bundan sonra olacaklar

345 15 12
                                    

Haluk  gece yaşananları ,sabah güneş hatırlamayacağını biliyor ve sabah güneş canına okuyacağını bildiği için  veya öyle hatırlamamasını istiyor.

Sabah güneş uyanır  ve hiç birşeyi hatırlamaz .haluk sabah olmadan güneşin yanından ayrılmıştır.

Haluk hiç birşey olmamış gibi devam eder,şimdilik güneşe birlikte olduklarını söylemez ve saklamaya devam edecek ama bu saklama iş uzun süremiyecek

Haluk,Ali'nin eve gelmesini isteyecek ,evlendiğini  hatta kardeşi olduğunu söyleyecek artık onların tanışmasını isteyecek.halukun ,ali ve güneşin birbirilerini tanıdığından habersizdir.

Ali eve gelecek,güneşle karşılaşacak.
Onun bu evde olmasını şaşıracak.
Ali ,güneşe babasının onu okuldan  kovduğu içinmi burda olduğunu söylecek.
Güneş'te  şok olur,haluk Mertoğlu tarafından kovulduğunu yeni öğrenir.

Bu arada halukta yanlarına gelir.

Ali  "kovdurduğun hoca burda baba " diyecek.

Haluk orda şaşırır"ne hocası ne kovduğum ..!ne saçmalıyorsun"diyecek

Ali" o okuldan kovmamı istediğim hoca ve sende kovdun ya baba"

Güneş( şok) güneş (iptal)

Güneş "haluk Mertoğlu senin baban ve bu haluk baban ..!baban olan haluk Mertoğlu ..!

Ve güneş artık haluk Mertoğlu gerçeği böyle öğrenir.

Güneş gerçeği öğrendikten sonra :boşanacağını ve bu evde bir saniye bile duramayacağınıda söyler.nasıl evlilik kağıt üzerinde bir evlilik olduğu yüzünden hiç bağı yok halukla ve bu yüzden evde tutamayacağınıda söyler.

Halukta sakladığı dün geceyi ;artık karısı olduğunu söyler .

Ve artık dananın kuyruğu kopar her halde☺️😅😎

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin