(Güneş ,Haluk'un boynundan öper)
Haluk:oğlumuza iyi bak..
Güneş:merak etme..
( haluk odadan çıktı)
************************************
(Haluk ,Mertoğlu malikanesine girdi .salonda rana'yla karşılaştı)
Rana: bu saatte nerden geliyorsun.?
Haluk:sanada günaydın abla.
Rana:günaydın da nerden böyle?
Haluk:keremin yanından geliyorum.
Rana:sen dünden beri ordamıydın?
Haluk:evet bir sakıncasımı var?
Rana:yo.şaşırdım sadece.güneş'le aranız?
Haluk:güneş hala benim karım ve dünde karımın yanında kaldım ama bu onu hala affettiğim anlamına gelmez.çünkü ona kızgınım ve bilirsin kızgınlığım çabuk geçmez..!
Rana:hı hı..
Haluk:başka soru yoksa . dünü ayrıntılarını kadar anlatmamı beklemiyorsan yani artık izin versen yukarıya çıksam.
Rana:aa tabi tabi.daldımda o yüzden ,geçebilirsin.
(Rana ,Haluk'un önünden çekildi haluk odasına yukarıya çıktı)
****************************************
(Güneş ,çocuklar kahvaltılarını yapıyordu)
Selin:anne,haluk amcayla aranız kötü mü?
Güneş:kızlar biliyorum .ne oluyor ,ne olacak karmaşanın ortasındasınız.tabi sizde merak ediyorsunuz ama size bunun açıklamasını yapamıyorum.
Nazlı:Anlatmak istemiyorsan bunu anlarız.sen yeterki iyi ol yeter.yanlız bir şey soracam.
Güneş:sor nazlım.
Nazlı:haluk amcayla boşanacakmısınız.
Güneş:hayır..! Boşanmıyoruz.
Selin:o zaman bu ayrı evlerde kalma durumu ,Antalyalara gitme durumu ne?
Güneş:halukla, ben boşanmıyoruz..!bu sürece gelincede ,bir süre böyle olacak. Ayrı evlerde yaşayacağız sadece bir süreliğine .ikimizin birbirimize karşı hataları oldu bu yüzden biraz yıprattık birbirimizi ama bu demek değil birbirimizi sevmediğimiz tam tersine ne kadar sevdiğimizi anladık.dedim ya biraz yıprattık birbirimizi bu yüzden bir süreliğine böyle devam edeceğiz.kafanızda başka soru işareti kaldımı?
İkizler:yok..!
*******************************************
(Mertoğlu şirketi)
(Haluk toplantıdan yeni çıkmış odasında masa başında dosyaları göz atıyordu)
(Masasındaki telofon çalındı)
Haluk:evet.
Sekreter:efendim ,rahatsız edilmek istemediğinizi söylemiştiniz.
Haluk:evet ki ediyorsun..!
Sekreter:efendim misafiriniz var.rahatsız edilmek istemediğinizi ilettim ama kendisi odanıza girme izni istiyor.
Haluk:kimmiş onu söylesene..!
Telefon:duut dutt..
Haluk:telefon yüzüme mi kapatıldı..! Evet kapatıldı. Güneş'ten başka kim olacak..bu kadar inatçı olması mı gerek. Bir kere beni dinlesin..! Sadece bir kere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
Roman d'amourKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...