72 bölüm;hazır olmamak

549 21 24
                                    

(Haluk ,güneşin haluk diye bağırmasıyla hemen güneşin odasına koştu,haluk hemen odaya girdi)

Haluk:güneş..

(Güneş yüzünü elleriyle kapatmış duruyordu)
Güneş:haluk..

(Haluk gidip güneşe sarıldı)

Haluk:kabus mu gördün?

Güneş:hı hı..sen beni bırakıyordun..gidiyordun..beyaz ışığa doğru gidiyordun..

Haluk:burdayım ben..yanındayım..

(Güneş'te haluka sarıldı,başını Haluk'un boynuna gömdü)

Güneş:gidiyordun,sen ölüyordun gözlerim önünde..

Haluk:şıış tamam,geçti.burdayım yanındayım..kabustu uyandın..

Güneş:gitme sen..

Haluk:gidebilimiyim..ben aşkımı bırakıp gidebilebilirmiyim..

Güneş:böyle kalalım..

(Haluk tebessüm eder)

Haluk:kalalımda sırtımız tutulacak..

Güneş:ozaman  uzanalım..

Haluk:tamam..

(İkisi yatağa uzanır)

Haluk:iyimisin şimdi..

Güneş:iyim..

(Güneş Haluk'un boynuna öpücük kondurdu)

Haluk:şey sen hamile kaldığında nasıldın yani hamileliğin nasıl geçti..

Güneş:nerden çıktı bu mesele..

Haluk:hiç merak ettim..

Güneş:hım ozaman söyliyim ,3cü ayda hamile kaldığımı öğrendim zaten şok oldum..

(Haluk gülerek )

Haluk:nasıl sen şimdi 3 aylık hamileydin ve bilmiyordun,nasıl olur..

(Güneş Haluk'u çimbikledi)

Güneş:bide gülüyor hepsi senin yüzünden şapşal..hamile bırakacağını nerden bileyim..

Haluk:ağğ tamam tamam dur..

(Haluk güneşi kendine çekip sardı kollarıyla)

Güneş:sinir stres vardı bende hep ondandır dedim sonra öğrendim hamileymişim..

Haluk:hım peki ne hissetin,yani sonuçta bendendi..

Güneş:şok oldum dedimya,sonra sonuçta karnımda bir bebek vardı bir can taşıyordum,senin ve benim  canımızdan bir parçaydı,ve bu beni mutlu etti..

Haluk:mutlu oldun hımm peki bu mutluluğu benle paylaşmak aklına gelmedi mi veya istemedin mi..

Güneş:istedim..

Haluk:istedinse niye söylemedin..?

Güneş:eğer sana desem ki ,ben hamile olduğumu öğrendikten sonra ilk seni arasaydım..

Haluk:arasaydın tarifi olmayacak kadar mutlu olurdum birde hamile olduğunu söyleseydin hemen yanına mutluluktan uçardım ama aramadın...

Güneş:hayır..haluk,yanılıyorsun..öğrendiğimden sonra ilk seni aradım..

(Haluk uzandığı yataktan hemen kalktı oturup güneşe baktı)

Haluk:hayır aramadın..!arasaydın görürdüm ama sen aramadın çünkü ben hep senden gelecek bir telefonu bekledim..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin