Babacık

309 22 39
                                    

Haluk:baba mı?
(Dedikten sonra gülümseyerek)

Haluk:babacık sen ne güzel sarılıyorsun böyle..tüm dertleri hüznü alıp götürdün benden.. İçime huzur getirdin..!

(Haluk kerem'in kokusunu içine çekti)

Haluk:haluk bu koku bana tanıdık geliyor.. Bir dakka! Babacık sen benim parfümüm korkuyorsun..

(Haluk keremi kucağına alır,ayağa kalkar)

(Haluk keremin yanağına kocaman öpücük bırakır,öperken kokusunu içine çekerek öper)

(Kerem Haluk'un boynunu kollarıyla sım sıkı sarmış)

Kerem:baba..bapa..

Haluk:ya sen ne güzel şeysin..tenin bir kokusu çok tanıdık geliyor bana..bide baba diyorsun ya içim ferahlatıyorsun.. Ayrıca parfümün özel benim kullandığım parfüm..zaten belli çok özel olduğun.. keşke benim oğlum olsan dedirtiyorsun..

(Güneş her haluku özlediğin de kereme babasının parfümünü bir fıs sıkıyor,ondan sonra haluk gibiymiş gibi ona sımsıkı sarılıyor,ve kerem le Haluk'un kokusun içine çeker bir nebze de olsa özlem gidermiş oluyor.düngecede aynı güneş parfümü sıkmıştı kereme)

(Bu arada selin keremin birden yanında olmadığını fark ediyor)

Selin: haluk..! Haluk.. Nerde..haluk kerem nereye gittin birazdan burdaydın..!

(Selin bulunduğu yerden kalktı hemen her yere bakınmaya başladı)

(Selin birden koridorun sonunda asansör bölgesinde Haluk'un kucağında haluk keremi görür,haluk diye çağırmaya başladı)

(Haluk kucağında keremle koridor başında biri onun ismiy çağırınca dönüp baktı)

Haluk:kim bu kız bide ismimle çağırıyor..

(Kerem sım sıkı sarılmış)

Haluk:babacık çok rahatsın bakıyom aslında hiç şikayetim yok..

(Selin yaklaştı)

Selin:haluk..

Haluk:evet..yanlız ismimle çağırman biraz garip değil mi..?

Selin:ne diyorsunuz anlamadım..?

Haluk:yani bana haluk diye seslenmen..ayrıca tanışıyormuyuz..?ben sizi görmedim..görsem unutmam..

Selin:iyice saçmalamaya başladınız..haluku ala bilirmiyim..

Haluk:haluk derken..kucağımdaki mini mi?kast ediyordunuz..

Selin:başka ne olabilir..kardeşim o..

Haluk:şey şimdi anladım..

Selin:ne anladınız..

Haluk:benim ismim de haluk ondan..

Selin:pardon ya..kardeşim artık ala bilirmiyim..zaten kayboldu diye çok korktum..

Haluk:elbette..yanlız haluk bey yerinden çok memnun..her halde babasına benzetti..beni gördüğünden beri baba diye boynuma sarıldı,şimdi çıtı çıkmıyor..

Selin:artık alayım onu..

Haluk:tabi..hade babacık ablana..

(Kerem ağlamaya başladı)

Kerem:ba..!baba..! Babaa baba..

Selin:ablacım.. Ağlama..

Haluk:haluk bey tamam ağlama..bak ablan burda..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin