(Güneş arkasına döner yürür)
Güneş:işte bu kadar beni havuza çekersen bende atarım böyle..!
Güneş: sesin çıkmıyor..! Diyerek hemen durur havuza dönüp bakar, haluk suyun altında çıkmadı..
Güneş:haluk..! Şaka yapmıyorsun dimi..? Bak bu şakaysa..! Haluk..!
Bağırdıktan sonra durduğu yerde şok içine girdi..! Ve birden kendine geldi..!
Hemen havuza balıklama atladı, haluk hareketsiz suyun altındaydı. Güneş boynundan tutup su altından yüzeyine çıkardı..!
Güneş:haluk kendine gel nolur..!
Güneş zar zor haluku havuzdan çıkarır.
Güneş: haluk sana birşey olmasın..! Haluk gözünü aç.. Hadi hayatım aç..!
Ben seni çok seviyorum bırakamassın beni..! Lütfen aç...!gözlerini..!Güneş yavaş yavaş yaşlar dökülmeye başladı..!
Güneş farkında olmadan kriz geçiyordu,bu yüzden akıllı düşenemiyordu..
Güneş: dur..! Sana bir şey olamaz..! Izin vermiyorum..! Bir dakika! Boğulunca ne yapılıyordu..! Evet evet buldum suni teneffüs..!
Güneş haluka süni tenefüs yapmak için dudaklarını Haluk'un dudaklarına kondurdu.güneş adeta dudakları vakkumluyordu..!
Güneş dudaklarını bıraktı,nefes alıp almıyormu diye kontrol edecekken ..!
Haluk: beni ikinci kere öyle güzel öpsen.. Bu sefer kessin gerçekten ölürüm.. Bu kadar güzel öpermi bi insan ya..!
Güneş:şok oldu..! Nee..! Şakamıydı..!haluuuk..! Sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın..! Sen..! Sen..!
Güneş haluka tokadı yapıştırır..! Ve hiç bi şekilde vurur vurmaz ayağa kalkıp çiftlik kapısını yolunu tutar..
Haluk: bu sefer baya kötü oldu..!
Haluk sandelyede ceketini eline alır hafif soğuk rüzgar esiyordu ve güneşin peşinden gitti..
Güneş haluka o an kötü birşey oldu zannettiği içi gözünden hala yaş dökülür Yürüdükçe ağlıyordu..
Güneş halen çiftlik kapısına gelmemişti. Haluk arkasındaydı koşarak yetişmişti.
Haluk güneşin arkasında ceketini güneşin sırtına bıraktı. Bırakır bırakmaz güneşi kolları arasına alır..!
Güneş ağlıyordu.. Haluk ona sıkı sıkı sarıldı..! Haluk güneşin yüzüne baktı; ağladığını yeni farketti..
Haluk: sen ağlıyorsun.. Şıış ne olur ağlama..! Ben o gözünden akan göz yaşına ölürüm..!
Haluk güneşin gözündeki yaşları siler.
Haluk: tamam..!kır döv hatta söv ama susma ne olursun..!
Rüzgar şiddetini artırdı..!
(Güneş Haluk'un kolları arasındaydı)
Haluk: tamam.. Konuşma..eve girelim üşütecen..!
Haluk güneşe sarılı şekilde eve girerler. Halen güneş çıt bile çıkarmadı..!
Haluk güneşi yatak odasına götürür,
Haluk: halen konuşmayacaksın.. Tamam üstüne gelmeyecem.. Dolap burda orda giyecek herşey var..!
Havlu lavaboda ne lazımsa burda var daha fazla tutmayayım sen giyin..!
Haluk odadan çıkar. Kendiside üstünü değiştirmek için odaya gider..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomansKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...