(Haluk telefonu kapatır)
Haluk: şimdi gerçekten onunla evlenince ona dokunamıyacammı.. Ben ona dokunmadan nasıl duracam ve o bana o kadar yakın olacakken onunla olamamak.haluk hazır olana kadar bekleyeceksin mecbur bu arada Haluk Mertoğlu gerçeğide var işte o zaman güneş seni kendine yanaştırır mı offf offf Adımız çıkmış bi kere..
(Haluk kendi kendine konuştuktan sonra uykuya daldı)
(Güneş telefon kapattıktan sonra )
(Güneşin içi içine sığmıyordu,mutluluktan uçacak gibiydi)
Güneş: ya inanamıyorum bas baya evlenme teklifi etti, haluk ve ben ikimiz ..şapşal bombayı attı ortaya yorgun hali uyumuştur şimdi,asıl ben nasıl uyuyacam uykuda yok..güneş evleniyorsun hemde halukla o artık senin ya içim içime sığmıyor . Bir kanatlarım eksik yoksa sevinçten uçacaktım.. Tamam sakin ol güneş daha kızlar var biz ne yapacağız nasıl yaşacağız halukla birlikte nerde yaşacağız..hade uyu haluk geldiğinde konuşuruz..
(Sabah oldu)
(Haluk tüm gece güneşi rüyasında görüyor onunla evlendiğini ve onunla birlikte olduğunu)
(Rana ve inci sabah salona indiler,ilk önce inci farketti Haluk'un koltukta uyuya kaldığını)
İnci: ay rana abla..
Rana: ne var inci..
İnci: haluk abi..
Rana: inci gevelemesene ne olmuş haluka..
İnci: rana abla haluk abi galiba koltukta uyumuş..
Rana: Haluk koltukta niye yatacak odası varken inci saçmalama..
İnci: ay rana abla inanmıyorsun gel kendi gözlerinle bak..
Rana koltuğa bakar,gerçekten de haluk..
Rana: tamam inci , sen bizi yanlız bırak..
İnci: nasıl istersen..
(İnci salondan ayrılır)
Rana: haluk uyanırmısın..
(Haluktan ses çıkmaz)
(Rana biraz daha ses tonu yükselir)
Rana: haluk uyansana..!
Haluk: aşkım rahat bıraksana beni..
Rana: ne saçmalıyorsun sen.. kalkarmısın..!
Haluk: hayatım karıcım rahat bıraksana bütün gece zaten birlikte olduk hiç Halim yok kalkmaya..
Rana: ne karısı ne hayatı ne saçmalıyorsun sen haluk.. Yoksa sen o kadınla evlendin mi yo yo bunu yapmadın yapmassın sen hiç bir kadınla evlenmek istemiyordun..
(Rana içinden konuşması bitirdi)
Rana: yok bu böyle olmayacak ya haluk evlenmişse..
Rana Haluk'un çeketi gözüne kestirdi ,direk ceplerine baktı aradığı şey ilk cepte değildi, ikincisine bakt.
Rana: işte burda şimdi anlayacam..
(Rana Haluk'un cüzdanını aldı eline, ve kimliğine baktı.. Bekar mı yazıyor yoksa evlimi diye ordan anlayacaktı,bakar bakmaz bir oh geçirdi içinden korktuğu şey değildi, tekrar yerine koydu cüzdanı ceketi de yerine bıraktı.)
(Rana bağırarak)
Rana: haluuuuk...!
(Haluk uyku sersemliğiyle)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...