Karşılıklı kıskançlık

427 17 59
                                    

Haluk ve güneş mevlüde ablanın sesini duyunca önce şok olurlar😳

Haluk mevlüde ablaya baktıktan sonra güneşin onun üstündeki posizyona bakar ve tekrar mevlüde ablaya bakar.

(Güneş'te aynı o şekilde  bakar.
Haluk mevlüde ablaya baktıktan sonra güneşle gözgöze gelir, haluk yavaşça güneşi  üstünden yanına bırakır güneş olayın şokundaydı)

Mevlüde:Affedersiniz beyim, kapıyı açık bırakmışsınız.. Ben kahvaltınız hazır olduğunu haber vermek için gelmiştim..tekrar affedersiniz..!

Haluk:tamam.. Mevlüde abla işiniz bugün bitti..izinlisiniz..!

Mevlüde :nasıl istersen..!

(Mevlüde abla bu arada kapıyı çeker kapatır)

(Haluk güneşe bakar güneş iki eliyle yüzünü kapatmıştı)

Haluk:aşkım tamam gitti..bakarmısın bana..

Güneş:haluuuk rahat bırak beni..!

(Haluk tebessüm ederek)

Haluk:güneş hayatım bakarmısın bana..sen utandın mı..? Ben sana kıyamam ama..

Güneş:haluk ne dediğini duymadınmı..?

Haluk:yoo ne dedidiki..

Güneş:hanımım beyimizi yedi  bitirdi..!

Haluk:inanamıyorum o an öylemi dedi.. Ama haklı yedin bitirdin beni..!

Güneş:haluk yanımdan gidermisin..!

Haluk:halla halla..! Gitmiyorum..! Artık yüzüme bakarmısın..!

Güneş elini yüzünden çekti,utanmaktan baya kızarmıştı..!

Güneş:al baktım oldumu..?

Haluk:yüzün kızarmış😊 sen utandın.. Gel yanıma ..! Sen niye utanıyorsun..! Mevlüde abla senin benim için ne kadar önemli biri olduğunu biliyor..ayrıca senin utanacığını bildiğim için tüm yardımcılara izin verdim.. Sırf sen rahat ol çekinme diye..benden çekinme..!

Güneş:gelmiyorum yanına..! Ayrıca sen neden rahatsın gayet doğal bir şey gibi..! Haluk  ben senin üstündeydim ve ben seni öpüyordum o anki posizyondan hiç bahsetmiyorum..ve sen bende rahat olmamı bekliyorsun kusura bakma senin gibi rahat olamam..!

(Güneş ayağa kalkar)

(Haluk ta ayağa kalkar güneşe arkasında sarılır saçlarından öper)

Haluk:şıışt,sakin ol.. Biz yanlış birşey yapmıyoruz..sadece öpüştük o kadar..ve sende biliyorsun seni öpmemden fazla ileriye gitmedik ve gitmiyoruz.. Başkalarına hiç bakma helede mevlüde ablaya,bu arada seni sevmiş..beyim böyle biri bulduğunuz için çok sevindim dedi..sakın hanımımı kaçırma dedi..!

Güneş hafif yumuşadı

Güneş:gerçekten mi..?

Haluk:tabi gerçek..bu arada bir tane daha öpücük ala bilirmiyim..?

Güneş:tabi ki de.. Hayıırr..!

Haluk:tabikide hayır..! Beni yedi bitirdi neymiş hayır..!tamam..tamam hade kahvaltıya inelim.

Güneş:yo ben gelmiyorum zaten aç değilim..

(Haluk tebessüm eder)

Haluk:beni yedin tabi aç olmayacaksın..hade kabul etmiyorum..sende yiyeceksin..

Güneş:tamam..

(Haluk güneş kahvaltı masasına oturdular)

Haluk:bugün çiftliği gezeceğiz,havada güzel..

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin