Vstala jsem a nasnídala se. Tak, jako každé ráno. Sedla si k jídelnímu stolu a začala jíst. Podívám se na hodiny. 7:30. Za půl hodiny zase k doktorovi.
Přijely jsme znovu na to samé místo, které jsem od dětství tolik nesnášela. Čekaly jsme dlouho, protože můj doktor musel k nějakému případu hned vedle do nemocnice. Sestra zavolala mé příjmení a společně s mámou jsme se zvedly z plastových, bílých židlí."Dobrý den," řekly jsem společně s mámou.
"Dobrý," odpověděla sestra.
"Tak zase jste tady? Je mi tě líto, ale bude to v pohodě, uvidíš," pousmála se.
"Ano, v to doufám." Odpověděla jsem.
"Tak běžte dál."
Vešly jsme do dveří. Doktor seděl za svým stolem na černé kancelářské židli a psal něco na počítači. Pozorovala jsem chvíli jeho prsty, jak rychle běhají po klávesnici.
"Dobrý den," pozdravila jsem zase současně s mámou.
"Dobrý," odpověděl.
Znovu si prohlédl rentgeny na počítači a řekl.
"Pošlu vás na specializované pracoviště do Karviné. Mám tam známého, tak mu zavolám a domluvím to. Přijedete znova ve středu, řeknu vám, kdy budete mít termín."
Středa 7:03 h.
"Dobré ráno," řekla máma při zívání.
"Ahoj," odpověděla jsem s úsměvem na tváři. Konečně se dozvím, co bude dál. Zase všechno znova - nasnídat, vyčistit zuby, učesat a obléct.
"Vendy pohni, nestíháme! Je 7:48 a u doktora máme být v 8:00!"
"Jojo, už jdu mami," odvětila jsem, když jsem přebíhala z koupelny do pokoje. Vzala jsem mobil a utíkala do auta. Když jsem se otočila, viděla jsem naštvaný pohled mámy.
Jely jsme kolem kostela, na kruhovém objezdu a přes ulici, kde bydlí má nejlepší kamarádka. Porozhlédla jsem se, zda ji neuvidím na zahradě nebo v okně. Uviděla jsem tu známou tvář a zamávala, když se na mě otočila. Zvedla ruku nad hlavu a mávla také.Dojely jsme na místo a zase čekaly. Čekaly, než se otevřou dveře, které byly bílé a na nich spoustu papírků přišpendlených špendlíky různých barev.
Ahoj míli čtenáři! Teď ležím v nemocnici, tak vám píšu.
Doufám že se vám kapitola líbila. Budu ráda za každý komentář, hlas nebo přečtení. Mějte se krásně a u další kapitoly❤
•Myslíte že půjdu na operaci? Nebo budu jen cvičit a tím to narovnám?•
ČTEŠ
Skolióza
Non-FictionPříběh šťastné dívky plnící si své sny, které se v okamžiku zhroutil svět. Najde cestu zpět? Podle skutečné události. 3.3. 2017~ #1 populárně naučná kniha