Dnes v noci jsem se probudila asi pětkrát, ať už bolestí, horkem nebo zimou. V nemocnici jsem byla přesně od 22.2. do 7.3. 2016, což znamená čtrnáct dní, dneska byl konečně ten desátý. V pondělí mě mají propustit do domácí léčby, takže se už konečně nebudu nudit tak, jako v nemocnici, ale hlavně uvidím své úžasné kamarády, co za mnou přijedou a taky celou rodinu. Už se nemůžu dočkat.
Dneska ráno přišla jen sestřička na léky, ale žádná vizita s doktory se nekonala. Vydesinfikovala mi jizvu a vyměnila náplast na jizvě. Po téhle každodenní nemocniční ranní rutině jsem se pokoušela usnout. Moc se mi to nedařilo, tak jsme si povídaly s holkama a tak se lépe poznávaly. Potom jsem vzala do ruky knížku Hvězdy nám nepřály, přečetla dvě kapitoly a když jsem dočítala poslední stránku, někdo zaklepal na dveře a vzápětí vstoupil do pokoje. Byli to rodiče té nejsluníčkovější holky co znám, která ležela o dvě postele vedle mě. Chvilku jsme si povídali i s nima, pak ale přišli mí rodiče. Bylo v tom pokoji najednou tolik života, smíchu a radosti.
Kolem dvanácté hodiny všichni rodiče odešli na oběd do Campusu, který stojí hned vedle nemocnice, a my jsme s holkama taky dostaly jídlo.
Chvilku poté, co jsem dojedla svůj oběd, opět někdo zaklepal na dveře. Do místnosti vstoupilo asi kolem dvanácti lidí v bílých pláštích. Vypadali tak na dvacet let, avšak jeden z nich byl starší. Vůbec jsem nechápala, co se děje. Představili se nám a v tu chvíli jsem pochopila důvod jejich návštěvy. Byli to studenti Masarykovy univerzity, která sídlí hned vedle Fakultní nemocnice v Brně. Zrovna se učili o skolióze, atak přišli za námi, aby všechno viděli v praxi. Tak tedy, zeptali se mě na věk, kolik stupňů křivky jsem měli před operací, kolik mám teď, jak jsem se cítila po operaci a jak se cítím v tuhle chvíli, potom jsem se postavila a ukázala jim mou jizvu. Po mé "přednášce" následovaly taky holky, které měly stejný proslov. Bylo to vážně zajímavé, vykládat o sobě a vidět, jak to lidi zajímá a chtějí se přiučit něco nového.
Studenti i s jejich učitelem odešli a mi nezbývalo nic, než se vrátit zase do rutiny v nemocnici. Proto jsem si vzala knížku a četla si, mezitím rodiče doobědvali a tak se po chvilce zase všichni ocitli na našem pokoji. Vyprávěly jsme jim s holkama náš velký zážitek z odpoledne, nestačili se divit.
Chvíli před tím, než skončila doba návštěv mě mamka ještě osprchovala, proto jsem se cítila zas jako nový člověk. Lehla jsem si do postele, s holkama jsme si zapnuly televizi, jedly dobroty, co nám přinesli rodiče a nebo si povídaly.
Když nastal čas spát, přišly sestřičky s léky, injekcemi a různými věcmi, co musely udělat buď mi nebo holkám. Jako například převázat jizvu nebo přilepit kanylu, která se mi pořád odlepovala z mé horní dlaně levé ruky. Po těchto procedůrách jsme se všechny snažily usnout. Mně se to podařilo za velmi krátkou dobu, jelikož jsem měla každým dnem stále menší bolesti.
ČTEŠ
Skolióza
Non-FictionPříběh šťastné dívky plnící si své sny, které se v okamžiku zhroutil svět. Najde cestu zpět? Podle skutečné události. 3.3. 2017~ #1 populárně naučná kniha