20. kapitola

356 23 8
                                    

Za těch devět dní jsem nedělala nic tak významného. Připravila jsem si oblečení na zítřejší konzultaci s docentem. Vybrala jsem světlé rifle a protože venku už není nejtepleji, jelikož se blíží zima, do oka mi padl šedý svetr s tyrkysovou mašlí (viz média). Oblečení jsem poskládala a poté položila na stůl tak, aby se nepokrčilo.
"Oběd!!" Rozeznělo se po celém baráku. Vyšla jsem z pokoje a sedla si k jídelnímu stolu, kde už seděla mamka, taťka i Lucy. Po dlouhé době jsme se sešli všichni společně u oběda. Dojedli jsme zeleninovou polévku a pokračovali ve smaženém sýru s hranolky. Když jsme oběd snědli, rodiče se nás zeptali, jestli nechceme jet dneska do aquaparku. Obě jsme souhlasili a poté se s rodiči domluvili na čase, kdy pojedeme a na nezbytných informacích.

Ve čtrnáct hodin jsme vyjeli z našeho domu směrem k zábavnému centru v podobě vodní zábavy.

"Dobrý den, rodinné vstupné prosím" objednal táta vstupenky.

"Dobrý, bude to 540" odvětila paní za pultem.

Poté naše kroky vedly do šaten, kde jsme se převlékli. Ve sprchách jsme se trošku umyli a už jsme šli do bazénu. Byla příjemně teplá voda a tak nebyl problém vlézt tam. Chvíli jsme plavali a potom jsme s Lucy odcupitaly na tobogán, kde jsme strávily více než půl hodiny.
V bazénu nám vypršel náš čas a tak jsme šli do sprch, kde jsme se umyli od chlóru a poté do šaten, kde jsme se převlékli a vyfénovali si vlasy.

Doma 17:00 hod.
Máma udělala na večeři tousty a já jsem si uvařila jablkovo-skořicový čaj. Usedla jsem na gauč a jedla svou večeři a přitom se dívala na televizi. Rodiče seděli v křeslech a také si pochutnávali na výborných toustech. Když jsem dojedla, šla jsem se osprchovat a poté na chvíli za Lucy do pokoje. Poslouchaly jsme písničky a povídaly si.
"Vendy, kolik je hodin?" Zeptala se mě Lucy. Vzala jsem svůj mobil a podívala se na čas.
"Je půl osmé" odpověděla jsem. Chvíli jsem ještě u Lucy v pokoji byla, ale pak jsem se odebrala do svého pokoje, kde jsem otevřela svůj notebook a zažrala se do psaní wattpadu. Čas utíkal rychle a rázem bylo třičtvrtě na deset a tak jsem se rozmyslela, že si půjdu vyčistit zuby a lehnout do postele.
Zalezla jsem si do měkké postele a vzala si svůj telefon. Chvíli jsem skypovala s Adél a poté projela všechny sociální sítě. Byla jsem z bazénu natolik unavená, že jsem zavřela oči a rázem byla v říši snů.

Ahoj milí čtenáři!
Doufám, že se vám kapitola líbila. Budu hrozně šťastná za každý komentář, přečtení nebo hlas. Mějte se krásně a u další kapitoly❣😊 Následujících pět dní nevyjde nová kapitola, jelikož jedu s Dee_deli na dovolenou a tak se předem omlouvám🙏❤

SkoliózaKde žijí příběhy. Začni objevovat