7. kapitola

767 45 17
                                    

Doktor nás mile přivítal a usadil se za svůj bílý stůl. 

"Volal jsem svému známému v Karviné, po domluvě máte přijít zítra v 9:00 hod., hlásit se u doktora Sýkory. On už o vás bude vědět."

"Moc děkujeme," odpověděla mamka.

"Nemáte vůbec zač, ve čtvrtek se opět uvidíme."  

Karviná 8:00 h.
Mé oči se otevřely a já se musela vzpamatovat, abych si vzpomněla, co je dnes za den. Na snídani jsem dnes neměla chuť, atak jsem se ještě chvilku povalovala v posteli.  

Vyjeli jsme z naší ulice a já pozorovala domy, ovocné sady nebo ovce, co se pásly na loukách. Po chvíli jsem usnula, vzbudil mě až hlas táty, když jsme byli na místě. Ucítila jsem na sobě mužskou dlaň, jak se mnou jemně hýbe pro probuzení.
Na informacích jsme se zeptali, kde pan doktor Sýkora ordinuje.

"Pan doktor vás očekává. Jeďte výtahem do 7.patra, třetí dveře vlevo."

Zavolali jsme si výtah a po chvíli byli na místě. Zaklepali jsme na dveře s nápisem MUDr. Michal Sýkora, ozvalo se mužským hlasem: "Dále!" 
Vešli jsme dovnitř a pozdravili. Ptal se mě, jaké mám problémy, jak se cítím, potom jsem se vysvlékla.
Prohlížel si mě zezadu, zboku, zepředu a v předklonu. Už z jeho pohledu šlo vyčíst, že mé záda nejsou v pořádku. Řekl nám, že musíme jít na další rentgen a potom se uvidí. Vyřídili jsme rentgen a šli zpátky do ordinace doktora. Otevřel si rentgen na počítači a vypočítal, kolik stupňů zakřivení moje páteř má. Vysvětlil nám, že pod 40° stupňů se páteř narovná cvičením, mezi 40° a 60° se musí nosit korzet a nad 60° se páteř operuje. Já měla 75° a tak nám vysvětlil, co bych měla v páteři a ukázal nám, jak to vypadá. Byly to titanové šrouby, na kterých jsou napojeny dvě tyče.
Potom jsme se už ptali jen na otázky, které nás zajímaly ohledně operace, jako například, jestli se instrumentárium po čase vytáhne, nebo tam zůstane navždy, co budu moct po operaci dělat apod.
Zůstane tam už napořád a sportovat budu moct jen co mi páteř dovolí, protože už budu narovnaná napořád.
Přijeli jsme domů s tím, že budu 3.2 operována.

Ahoj míli čtenáři!
Doufám že se vám kapitola líbila. Budu ráda za každý komentář, hlas nebo přečtení. Mějte se krásně a u další kapitoly

SkoliózaKde žijí příběhy. Začni objevovat