7. Bölüm

1.1K 96 7
                                    

Tuğsem Elsa Maren

Aren'in yönlendirmesiyle ormanlık bir alana girmiştim. Şehir merkezine yarım saat kadar bir uzaklıktaydı. Yol uzadıkça benim de merakım artıyordu. Amira dayanamayıp sorduysa da Aren cevap vermemişti. Sonunda uzaktan evler görünmeye başlayınca merakım daha da bir artmaya başladı. Yol asfalt olduğuna göre fazla da kullanılmayan bir bölgede değildik. Neden buraya geldik ki?

"Keşke bir cevap versen nereye gidiyoruz?" Aren'e baktığımda soruyu duyduğundan emindim ama duymamazlıktan geliyordu. Gözlerindeki bu bakış beni çıldırtmıştı. Ne kadar çabalarsan çabala bu merakın umurumda değil der gibi bakıyordu. Ben de sormayı bıraktım.

"Fazla hız yapma." Sinirden gaza yüklendiğimin bile farkında değildim. Söylese ne olurdu sanki? Uyuz!

"Tamam." 

"Şu ilerideki evin önünde dur." Söylediğini yapıp durduğumda bize hiç bakmadan arabadan indi ve evin girişine doğru yürüdü. Amira ve ben şaşkınlıkla onu takip ediyorduk. Bahçe kapısından girdikten sonra etrafı incelemeye başladım. Tek tük meyve ağacıyla küçük ve şirin bir bahçeydi. En sevdiğim yanıysa gölgesinde kitap okunabilecek kocaman bir ceviz ağacı olmasıydı.

Aren eve girip bizi beklemeye karar vermiş olmalı ki sonunda durmuştu. 

"Neden geldik buraya?" 

"Evlendikten sonra yaşayacağın evi sana göstermek istedim. Önceden göstermemin sebebi değiştirmek istediğin kısımlar olur diye. Sonuçta zevklerimiz bir değil gibi. Nereyi nasıl istersen o şekilde değerlendirebilirsin. Siz rahat rahat gezin ben sizi bahçede bekliyor olacağım." Kafamla onayladıktan sonra bizi bırakıp çıkmıştı. Ne söyleyeceğimi bilememiştim. 

"Elsa burası mükemmel." Amira hayranlıkla evi süzerken ben olduğum yerde kalmıştım. 

"Sen iyi misin?"

"Ha! İyiyim." Etrafa göz gezdirmeye başladım. İki katlı büyükçe bir evdi. En azından iki kişi için oldukça büyük denilebilirdi. Giriş katta kocaman bir salon ve bir kaç oda vardı. Mutfak, misafir odası ve hobi odası bu katta yer alıyordu ve bir de tuvalet. Üst katta ise 2 adet yatak odası, çalışma odası ve banyo vardı. Yatak odalarında ebeveyn banyolarının olması beni çok mutlu etmişti. Sabah namazlarına kalktığımda namazımı rahat bir şekilde odamda kılabilecektim. Etrafta pek fazla değiştirilecek şey yoktu. Sadece kendi odama ufak çaplı eklemeler yapabilirdim o kadar. Kimsenin kurulu düzenini bozmak istemiyordum nasıl olsa.

"Elsa sence de çok güzel değil mi? Tam da senin zevklerine uygun."

"Öyle galiba."

"Fazla tepkisiz duruyorsun. Biraz mutlu olamaz mısın?"

"Haklısın ama isteyerek yaptığım bir şey değil. Alışamadım bu duruma bir türlü." Amira yanıma gelip omuzlarımdan tuttu ve gözlerimin içine baktı.

"Canım, bu durumlar tamamen isteğin dışı gerçekleşmiş olabilir. Bunu kendin için daha katlanılabilir hale getirmek senin elinde." Çalan telefonumla birlikte tebessüm ederek onayladım onu. Annem arıyordu.

"Selamünaleyküm kuzum ne yapıyorsunuz? Deden merak etti de arayayım dedim."

"Aleykümselam annem. Bir kaç işimiz vardı halletmemiz gereken onları hallettik birazdan eve geliriz İnşallah. "

"Akşama dünürlerimiz de bizde olacaklar. Aren'i de dedesi arayıp haber vermiştir belki."

"Ne için annem?"

"Dedenler hayırlı iş fazla uzatmaya gelmez dini nikahlarını bir an önce kıyalım diyorlar. Düğününüzü de kendi aranızda karar verirmişsiniz."

Akasya ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin