''Merhaba,Lousi''

6.6K 626 759
                                    


Onun tarafından seviliyor muydum? Sahiden beni seviyor muydu? Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. Nefes alamıyordum. Beni ne kadar mutlu ettiğini bilmiyordu.

Bulmuştum! Onun sevgisi beni mutlu ediyordu. Bana ''Nasıl hissediyorsun?'' diye sormuştu. Ve ben bulmuştum. Onun sevgisi sonsuz mutluluktu. 

 O,benim tüm istediğimdi. Onu bir küçük kız çocuğunun oyuncak bebek istediği gibi istiyordum. Onun avcunun içini öpmek istiyordum. 

~

''gayforstyles: Senin tarafından sevilmek sonsuz mutluluk.'' 

''Harry_Styles: Seni sonsuz seviyorum.''

''Harry_Styles: Hey,bir saniye. Neden bana Twitter'dan yazıyorsun? Numaramı telefonuna yazmıştım.''

İşte bu benim gerizekalılığımdı. Telefonuma bir kere bile olsun bakmamıştım. Çünkü ben aptaldım.

Hızlıca telefonumu elime aldım ve numaralarda gezmeye başladım. 'Harold' yazan yerde durdum. Kendisini Harold olarak mı kaydetmişti? Kendi kendime kahkaha attım. Kendisini Harold olarak kaydetmesi çok hoşuma gitmişti. Çünkü ona sadece ailesindekiler 'Harold' olarak sesleniyordu. 

Duraksadım. Beni o kadar yakın mı görüyordu? Çok şaşırmıştım. Beni böyle görüyorsa,onun için önemli ve değerli olmalıydım. Eğer onunla yakın olabilirsem,ona bu konuyu soracaktım. 

Kendimi sonunda hazır hissettim ve yazdım; 

''Ben Lousi.''

''Üzgünüm,Louis*.''

Tanrım,resmen ismimi yanlış yazmıştım. Ahmak gibi hissediyordum. Harry,2 dakika sonra cevap vermişti ve verdiği cevap kafamı duvarlara vurmayı istememi sağlamıştı; 

''Merhaba,Lousi. Bende Hrray.''

İşte bu sefer gerçekten rezil olmuştum.

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin