"İyi arkadaşlar"

3.3K 284 125
                                    

Ders zilinin çalmasına 1 ya da 2 dakika vardı. Harry ile mesajlaşıyorduk. Her teneffüste mesajlaştığımız için artık o da saatleri öğrenmişti, tam çıktığımda yazıyordu. Aslında bu çok hoşuma gidiyordu. Eve gidene kadar şarjım bitse bile, onunla konuşmak için değerdi.

Başım sırama yaslı bir şekildeyken yanıma oturan kızı gördüğümde kafamı kaldırdım. Kimdi o? Neden oturmuştu ki yanıma?

"Pardon?" dedim şaşkınca ve sinirli bir şekilde. Kızın güzel mavi gözleri ve kumral saçları vardı. Bana bakınca utandı, "Özür dilerim, senin haricinde sınıfta ki insanlar anormal bir şekilde davranıyor.'' dedi ve duraksadı. Hızlı konuştuğu için nefes nefese kalmıştı. Bir süre durduktan sonra gülerek devam etti, "Yeni geldim. Adım Lindsay."

"Evet, tamam." diyerek geçiştirdim. Adımı öğrenmek istercesine baktığında, "Adım Louis. Louis Tomlinson." dedim. Yine gülümsedi, çok gülen bir kız değil miydi?

Yüzüme sahte bir gülüş kondurup telefonuma geri döndüm. Harry çoktan 5-10 mesaj atmıştı bile. Cevaplayamamıştım.

Bir an önce eve gidip onunla telefonda konuşmak istiyordum. Ancak iki dersim daha vardı. Derince nefes alıp verdim. Lindsay ise bana bakmaya devam ediyordu.

"Ne?" dedim. Ona baktığımda kızarmıştı.

"Özür dilerim. Gerçekten eğer rahatsız olduysan yer değiştirebilirim." Suratı düşmüştü. Ben ise gülümsedim. Bu kadar nazik oluşu oldukça sevimliydi.

"Tamam, sorun yok. Otur. Ancak böyle bakma, lütfen!" Güldü, bende güldüm.

İyi arkadaşlar olabilirdik. 

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin