''3 uykusuz gün''

3.3K 287 56
                                    

Bana karşı takındığı tüm bu soğukluk yalnızca bir kızla takıldığım içindi. Bunun olacağını tahmin etmeliydim. Ama ne olursa olsun kalbimde onun olduğunu biliyordu, bunu kendisi de söylemiyor muydu? Benim için yalnızca bir tek o vardı. Lindsay, yakın bir arkadaşımdı. Ama Harry için, onu karşıma bile alırdım. 

Harry'nin yaptığı bu kıskançlık ya da kibar bir tabirle sevdiği insanı paylaşamama duygusu aramızı bozuyordu. Neredeyse bana 3 gündür yazmıyordu. Kalbim her ne kadar paramparça olsada, kendi kalbimden çok onun kalbinin kırılmamasını istiyordum. 

Onun bana gösterdiği aşkı kimse gösteremezdi. Tıpkı benim ona gösterdiğim aşk gibi. Biz, birbirimiz için tektik. O hayatımın içindeyken, bir kızla nasıl birlikte olabilirdim ki? Birazda olsa anlayış göstermesini dilerdim. Sanal dünya dışında ''İŞTE BİR ARKADAŞ!'' dediğim tek kişiye birazda olsa güvenmesini dilerdim. 

Elime küçük bir not kağıdı alıp karalamaya başladım. Düşüncelerimden arınmam gerekiyordu. Ancak ne zaman kalemin ucunu boş sayfaya bastırsam, kafamda ki o düşünceler artıyordu. 

Sayfayı gelişigüzel karalıyordum. Dolduğu zaman ise başka bir kağıda geçiyordum. Her yeni bir beyaz sayfa, yeni bir dünyaydı sanki.

3 uzun, uykusuz ve acı dolu geçen günde bir sürü kağıt biriktirmiştim bile. Harry'nin şarkı sözleri, karikatürler.. Hepsi vardı. Kendimi derslere veremediğimden derstede başka şeylerle ilgileniyordum. 

Lindsay durumumdan endişeleniyordu. Beni iyi görmek istiyordu. Hatta bazen ödevlerimi yapmadığım günlerde, benim için yapıyordu. Çok fedakar bir kızdı. Keşke Harry'de onun bu yönünü görseydi.

Masanın diğer tarafında duran telefonumu aldım. Belki mesaj atmıştır umuduyla açtığım telefonumda, tek bir bildirim vardı. 

''Lottie''

Louis, ingilizce ödevimde yardım eder misin? 

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin