''İlk adımımız''

6.4K 618 270
                                    

Bunun tek bir açıklaması olabilirdi. Harry Styles,bir gaydi. Yani, benimde şansım artmış oluyordu. Gülümsedim. 

Kendimi düşüncelere dalarken buldum. Harry'nin bir çocuğu evlatlık aldığını düşündüm. O, çocuklara bayılırdı. Yardım kuruluşlarına sık sık bağışta bulunur ve onlara hediyeler gönderirdi. Bunu ne kadar gizli yapmaya çalışsada, insanlar onun yaptığı bu iyiliği tüm dünyaya açıklıyordu. Ama şunu biliyordum ki, Harry inanılmaz bir baba olabilirdi. 

Bu bana güvenip verdiği başka bir sırdı. Numara  vermek bir sırmı bilemiyorum ama şuan söylediği şey gerçekten önemli bir şeydi. 

Belki de bir erkek arkadaşı vardı? Yutkundum. Ama hayatımda birisi yok demişti. Derince nefesimi alıp verdim. Onun, bana ait olduğunu tüm dünyaya söylemek istiyordum. Ama bana ait değildi, yani bir dakikalık gelen o deli cesaretim sönmüştü. 

~

''Duyduğuma sevindim. Aynı fikirlere sahibiz. Bu iyi bir şey,ha?''

Gülerek yazdığım mesajı ona gönderdim. Ona mesaja atarken yaşadığım stresi kaybetmiştim. Tamam,tamamen değil ama aramızda ki o büyük duvarın kalktığını hissedebiliyordum. Sanki o ünlü değilde, benim erkek arkadaşım gibiydi. Ama hislerim, onun dünyaca ünlü birisi olmasını değiştirmiyordu. 

Harry, yaklaşık 15 dakika sonra cevap yazabilmişti ;

''İlk adımımızı attık, boo boo.''

İlk adım mı? Bunun bir ilişki olduğunu mu düşünüyordu? 


ncelikle size bazı şeyler söylemek istiyorum. Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim! Şuan 10. bölüm bitti ve 300 okuyucuya ulaştım. Bu hikayeyi 2015'in başlarında yazmaya başlamıştım ve kimse beğenmez diye yayınlama cesareti gösterememiştim. Ancak şuan ne kadar yanıldığımı biliyorum. Verdiğiniz her oy beni öyle mutlu ediyor ki,anlatamam. Hikayemi okuduğunuz için size minnettarım. Teşekkür ederim. 

Umarım ilk hikayem güzel gidiyordur ve umarım severek okuyorsunuzdur, sizi seviyorum x}

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin