''@Harry_Styles: Seni tüm kalbimle seviyorum ve bunun tüm dünya tarafından bilinmesinden çekinmiyorum, Louis.''
''@Harry_Styles: Herkes bilsin ki, aşık olduğum ve daima kalbimde olacak tek kişi @gayforstyles.''
''@Harry_Styles: Ne derseniz deyin, duymuyorum. Aşk karşı cinsle de olur, hemcinsle de. Önemli olan tek şey, ona baktığınızda ihtiyacınız olan her şeyin yanınızda olduğunu hissetmenizdir.''
''@Harry_Styles: Sana aşığım. @gayforstyles.''
~
Sabah art arda gelip uyanmamı sağlayan bildirimlerden sonra gördüğüm bu güzel tweetlerle bir kez daha kutsanmışım gibi hissettim. Parmaklarım son arananlar da Harry'yi ararken, ekrana kısık gözlerle bakıyordum.
Onu ikinci kez aradığımda açtı. Sesi ağır bir şekilde boğuk ve uykulu geliyordu.
''Alo, Louis, sevgilim?''
''Harry, sabah sabah beni öldürmek mi istiyorsun?'' güldüm.
''Tweetleri mi gördün?'' kıkırdadı. ''Üzerimden bir yük kalktığını hissediyorum.''
''Evet'' cıvıldadım. ''Evet, evet, evet!''
''Seni böyle mutlu edebildiysem, özellikle de sabah, günümün harika geçeceğini hissedebiliyorum.'' güldü.
~
Bir kaç dakika daha konuştuktan sonra telefonu kapattık. Karnımda milyonlarca kelebek var gibiydi. Elimi karnıma götürdüm ve hafiften bastırdım. Kalbimin atışı ile birlikte çok uyumlu bir ritimdeydiler.
Hakkımızda yazılan bir kaç tweeti okudum. Çoktan bir hastag başlatılmış, sayısız tweet atılmıştı.
Hastag'de kendi fotoğraflarımı görüyordum. Bir kaç tanesi 2 sene önce kullanmayı bıraktığım Facebook hesabımdan kalma eski bir fotoğraftı. Stalkda iyi iş çıkarmışlardı. Kendi kendime güldüm.
Harry'nin yaptığı bu şey çok hoşuma gitmişti. İkimizinde üzerinden taşımakta oldukça zorlandığımız bir yük kalkmıştı. Hissediyordum ki, bundan sonra günlerimiz daha güzel geçecekti.
Dünya'ya olan bakış açım değişmiş gibiydi. İlk defa bir sabah penceremi açıp temiz havanın ciğerlerimi doldurmasına ve kuşların seslerinin kulaklarımda yankılanmasına izin verdim.
Ve daha sonra bir kaç ay sonra ki mezuniyet törenimi düşündüm. Orada ne giyeceğimi, ailemi, Harry'nin benim yanımda gelmesini ve daha bir çok şeyi..
O tweetleri atmasıyla hayatıma saf bir mutluluk getirmişti. Bu yüzden ona olan aşkımı bir tweetle daha belirtmek istedim;
''@gayforstyles: Sana aşığım @Harry_Styles.''
{heyyo!'!
biliyorum uzuuuun zamandır yeni bölüm gelmiyordu çünkü final bölümünü 26 Temmuz'a ayarlamaya çalışıyordummm
ve bu yüzdeeen, gelecek bölüm final, sizleri seviyorum}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.