"100K"

1.5K 62 22
                                    

2015'de yazmaya başladığım ve 2016'nın yazında yayınladığım kitap bugün tamı tamına 100K okunma oldu!

Öncelikle, size ne kadar teşekkür etsem az. Bu mutluluğu size borçluyum.

Öyle mutluyum ki, doğru kelimelerle kendimi ifade edemiyorum bile. 

Hayatımın dönem noktalarından biri olan 10. sınıfta, bu hikayeyi yazmaya devam ederek kendimi çocukluğumdan beri en sevdiğim şeylerden biri olan yazmaya daha çok adamıştım. Eskiden her ne kadar amatör de olsam, bu hikayeyi yazmak bana daima mutluluk ve huzur vermiştir. 

İlk okuyucumu bile hatırlıyorum. İlk bölüm nasıldı diye mesaj atmıştım ve o da konunun gerçekten çok güzel olduğunu söylemişti. İlk bölümden bir gün sonra 10 oy almıştım ve o mutluluğu şu an bile içimde hissedebiliyorum.

Bu kitap benim için gerçekten çok özel ve daima kalbimin en derin yerinde kalacak. Ne kadar zaman geçerse geçsin, odamda kışın bir bardak sıcak çay içerken Harry ve Louis'nin sevimli küçük atışmalarını, tartışmalarını ve kalp ısıtan bölümleri yazdığımı asla unutmayacağım. En önemlisi sizleri asla unutmayacağım..

Fanboy'un 100.000'inci okunmasında sizlerle birlikte olduğum için çok mutluyum. Tüm yorumlarınız ve destekleriniz için size minnettarım. İyi ki sizin gibi okuyuculara sahibim ve iyi ki bu kitabı sizlerle paylaşmışım.

Yeniden ve yeniden çok teşekkür ederim. 

İyilik ve sevgi daima sizinle olsun.

Sevgilerimle, linds. (aka Fanboy's mom) 🌟

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin