''screaming&crying''

2.8K 252 192
                                    

''Harry Styles genç bir bayan ile Londra'da el ele görüntülendi.'' 

Ne? 

Sabah bu haberi gördüğümde Harry'yi aramış ve sayısız mesaj atmıştım. Ama ne telefonlarıma ne de mesajlarıma cevap vermişti. Yaptığım tek şey ağlamak ve onu aramaya devam etmekti. 

Bunun neden olduğunu akıl edemiyordum. Her şey iyiyken, her şey harikayken, ne olmuştu böyle? Beni aldatıyor muydu? Yoksa başka birisini benimle mi aldatıyordu? Tüm bu düşünceler midemi bulandırırken aklıma geçen hafta gittiğim konseri geliyordu. O kız, orada mıydı acaba? 

Yaptığım şey çok büyük bir aptallıktı. Tüm dünya tarafından tanınan bir şarkıcıyla sevgili olmamalıydım, geçmişe dönüp bir şeyleri değiştirebilsem diye dua ediyordum. 

Annem benim davranışlarımdan endişeleniyordu. Sabahtan beri odamdan dışarı çıkmamış ve yemek dahi yememiştim. Midemde ki bulantı Harry'nin fotoğraflarını görünce daha fazla şiddetleniyordu. 

Belki de beni üzmemek için rol yapmıştı, belki de hislerini son bir haftada tamamen kaybetmiş ve bir kızla denemek istemişti. Peki bana neden söylememişti? 

Beni bir hiç olarak görmesine anlam verememiştim. Gözünden telefonlarını açmayacak ve mesajlarına cevap vermeyecek kadar düşmüştüm.

~

Ağlayarak ve çığlıklarla geçen bir saatten sonra Harry'nin aramasıyla oturduğum yerden kalktım ve titreyen elimle telefonumu açtım. Sesi ağlamaklı ve yorgun geliyordu;

''Louis, dinle..''

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin