{heyyo
Bölüme başlamadan önce söylemek istediğim bazı şeyler var. Geçmeden okursanız çooooooooook sevinirim!
Öncelikle, tam 1 yıl önce bugün, Fanboy'un ilk bölümünü yayınladım. Bu hikayeyi 2015'in ortalarında en yakın arkadaşım için yayımlamadan yazıyordum. Hikayede ki Louis'ye daha çok kendimi kattım her zaman. Bu yüzden genelde hep Louis'nin her şeyi kafasına takmasına ve sinirli hallerine çok kızdınız. Üzgünüm...
daddylouist91 iyi ki varsın ve iyi ki beni bu hikayeyi yazmaya teşvik etmişsin. Her zaman en yakın arkadaşım ve bir taneciğim olarak kalacaksın. Seni çok ama çok seviyorum. Senin sayende bir sürü güzel yoruma ve okuyuculara sahibim, her şeysin, her şeysiniz.
Bu hikayeyi yayımladığımı ilk kez parodi grubumuzda Beril, Deniz, Buse, Kübra, Damla ve Hayat'a söylemiştim. Kızlar, her şeyde yanımda oldunuz. Size de ne kadar teşekkür etsem az.
trauble SENNYY! Sen bana Wattpad'in getirdiği en güzel şeylerden bir tanesisin. Seni çoook çok çoook seviyorum!
Vee harryslittlebanana !! Bana verdiğin tüm güzel fikirler için ve desteklerin için sana sonsuz kere teşekkür ederim. Seni çook seviyorum. Çok çok çook seviyorum!
Veee sizlere gelecek olursak, sizler her şeysiniz. Her zaman vaktinizi ayırarak hikayemi okudunuz ve yorumlar attınız. Hayatımda bundan daha güzel bir şey olamazdı. Size çok çok çok ama çok teşekkür ederim. Verdiğiniz tüm pozitif enerji ve destekler harikaydı. Sizi seviyorum!
iyi okumalar..♡}
~
Üzerimde ki takım elbiseye aynada bir daha baktım. Kravatımı yeniden düzenledim ve derince nefes alıp verdim. Mezuniyet gecem için ilk defa saçlarımı güzelce taramış ve takım bir elbise giymiştim.
Kendime bakmaya devam ederken arkamdan Harry'nin geldiğini gördüm. Sevgilim, takım elbise giymiş ve daha kestirmemiş olan o güzelim uzun saçlarını güzelce salmıştı. Gözlerimiz kesişince ikimizde gülümsedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.