''Hadi ama, kiminle görüşüyorsun Louis?''
''Louis.''
''Bekliyorum. Bir açıklama bekliyorum.''
''Seni değil.''
''Senin açıklamanı.''
''Tamam senide bekliyor olabilirim.''
''TANRIM, GÖR ARTIK ŞU MESAJLARI.''
'':)''
Telefonuma ard arda gelen Harry'nin mesajları benim sınıfımda ki en iyi arkadaşımla konuşmama izin vermiyordu. LA'ya gitmeden iki gün öncesiydi ve beni koskocaman tatilde sadece bir arkadaşım aramıştı. O da tek takıldığım çocuktu zaten.
Bildirim sesleri devam ederken telefonu kapatmak zorunda kaldım. Bunu okullar açıldığında Kendrick'e açıklamam gerekiyordu. Ama ben insanlara bir şeyler açıklamaktan nefret ediyordum.
''Ne var, Harry?''
''Şu gülücüğü atmayı kes.''
''Kendrick ile konuşuyordum.''
''Açıklama yaptım.''
Görüldü 22:54
Telefonumu yatağımın sonuna attım ve yatağıma oturdum. Bunun için trip mi yapacaktı? Fazla sevgiden yapıyordu hep bunu.
Derince nefes aldım ve saate baktım. Tatile göre oldukça erken bir zamandı, ama uykum vardı. Normalde Harry'nin ısrarıyla sabaha kadar birbirimize fotoğraflarımızı gönderir ve bunlar hakkında yorumlar yapardık, bu sayede sabahlar ve konuşurduk. Bu bizim klasiğimizdi.
Anlamıyordum. Neden bir anda böyle bir şekilde sinirlenip görüldü atmıştı ki? Gülücük meselesiyse, gerçekten '':)'' ifadesini sevmiyordum. Bilerek her defasında atıyordu.
Harry'le çıkıyor ya da sevgili olmam, benim için bir şey değiştirmemişti. İstediğimi elde etmiştim. Twitter profilim hâlâ onunla ilgiliydi, değişen bir şey yoktu.
Harry'e gelecek olursak, o değişmişti. Bana olan hislerini anlattığından beri onun için her şey değişmişti. Hayatı daha eğlenceli ve bir yandan o kadar stresli olmuştu. Bir yandan kariyer, bir yandan ilişki onun için yüktü. Ve ona bunu defalarca söylememe karşı bir defa bile benden ayrılmayı düşünmüyordu. Değişik bir çocuktu, ve o değişikliği seviyordum.
Kafamı yastığımla buluşturduğumda tüm gün yaşadıklarımı bir yana bıraktım ve sadece rahatlamayı düşündüm. Uyumak en sevdiğim şeydi.
Tam dalacakken gelen mesaj tüm rahatlığımı ve uykumu alıp götürmüştü;
H: ''Uyuyor musun?''
Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.