{fotoğraf kitapta ki Louis değil ama fotoğraf çok hoşuma gitti 😽 iyi okumalar💗}Harry ile neredeyse 2 haftadır yüz yüze görüşemiyorduk -görüntülü konuşmalar sayılmazsa tabii-. Yoğun sınav haftam ve sayısal derslerin art arda gelmesi beni deli ediyordu. Eğer bir gün bu işlere karışan büyük bir adam olursam, kesinlikle müfredatı tamamiyle değiştirecektim. Yarın ki sınavıma çalışırken tek düşündüğüm şey buydu. Ve bir de Harry vardı, o ayrı bir konu..
Tamam, buraya kadardı. Önümde duran Kimya kitabını kapattım ve yatağımın üzerinde ki telefonuma ulaşmaya çalıştım. Bir kaç denemenin sonunda ulaşabilmiştim. Telefona baktığımda Harry'den gelen 18 cevapsız aramayı gördüm. Tanrım, psikopat falan mıydı, yoksa önemli bir şey mi olmuştu? Ama FaceTime'dan gelen bir kaç arama vardı, bu yüzden ikinci şıkkı eledim.
~
L: Sevgilim kusura bakma büyük bir partideyim ve telefonun sesini duyamadım, özür.
Harry bana cevap yazmak yerine bu fotoğrafı gönderdi;
L: Tanrım, ateş ediyorsun bebeğim.
Harold: Ders çalıştığını biliyorum, salak saçma konuşma.
L: Sevgilim, iyi misin? Uzun saçlarının arasında ki papatyaları mı kopardılar?
Harold: Edebiyat mı çalışıyorsun?
Harold: Ve bu arada hayır. Saçlarımın arasında ki papatyalar duruyor.
L: Kimya.
Harold: Hmm. Bende bu sözü kitaptan aldığını düşündüm.
~
Harry ile sayısız mesaj ve 1 saatlik görüntülü konuşmadan sonra sonunda yatağa girebilmiştim.
Görüntülü konuşma boyunca bana şarkılar söylemişti. Sesi çok güzeldi. Şuan yanımda olsa, onu sabaha kadar dinleyebilirdim.
Uzun zamandır kavga etmiyorduk. En iyisiydi. Yapılacaklar listesi baya yardımcı oluyordu. Yarın ikinci adıma geçecektim.
İkinci adım: Onu ne kadar sevdiğini gösteren bir mektup yaz.
{Bu arada şunu söyleyeyim, artık bölümlere ingilizce ad veriyorum çünkü hoşuma gidiyor, umarım bölümü beğenmişsinizdir. Her şeysiniz, sizi seviyorum.✨}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.