1 Şubat, Harry'nin doğum günü.
3 gün kalmıştı ve muhtemelen ailesiyle geçirecekti. Holmes Chapel'da olacak ve büyüdüğü sokaklarda gezecekti. Bunu her doğum gününde yapıyordu. Harry, eskileri seven ve hatırlamaya bayılan birisiydi. Klasik olmayı seviyordu. Çizgisinin dışına çıkmazdı.
Konuşmaya devam ediyorduk. Yüzünü yalnızca ekrandan görsem bile, kalbinin bir yerlerde benim için attığını biliyordum ve o da aynısını söylüyordu.
Twitter'a sıkça giriyordu yine. Bunu bana söylüyordu ama tweet atmıyordu. Yalnızca yakın arkadaşı olan Niall'ın yeni şarkısı çıktığında bir tebrik tweeti atmıştı. Niall'ın şarkısını dinlemiştim ve gerçekten o da harikaydı.
Harry için derslerime özen gösteriyordum. Ev ödevi her ne kadar sinirimi bozsada yapıyordum. Her zaman benim hedeflerime giden yolun okuldan geçtiğini söylüyordu. Ama Harry şarkıcıydı ve okulda öğrendiği hiç bir tarih,matematik ya da kimya sorusuna şuan ihtiyacı yoktu. Okulu 16 yaşında bırakmıştı. Eh, tabi ki okuldan geçiyordu.
Parmaklarımı kütlettim ve geriye yaslandım. Başımı geriye yasladığımda derince nefes alıp verdim. Harry'i aramayı düşündüm ama muhtemelen şuan ya uyuyor ya da arkadaşlarıyla takılıyordu. Vazgeçtim.
Oturduğum sandalyeden kalktım ve aşağı indim. Kimse yoktu. Muhtemelen annem kızları dışarı çıkarmıştı. Lottie ise okulda olmalıydı. Koltuğa uzandım ve televizyonda açık kalan kanalı izlemeye başladım. Laf yarışına giren kadınlar, onların kavga etmelerini istemeyen ama aralarına girmeyen korkak insanlar vardı. Yüzümü buruşturdum. Sehpanın üzerinde olan kumandaya uzandım. Bu kanalı değiştirmeliydim çünkü drama sevmiyordum. Ki muhtemelen kavga etmeleri karşılığında para kazanıyorlardı.
Bir başka kanala geçtiğimde, bu kanalda kaldım. Breaking Bad adlı dizi vardı. İzlemeye devam ettim.
İzlemeye devam ederken yanımda olan telefonumdan bildirim sesi geldiğini duydum. Mesaj gelmişti.
''Harold''
''Sana bir şarkı yazdım, bebeğim. Bir kısmını yazacağım ve bu kısım benim favorim. Tam anlamıyla sen yanımda yokken ne hissettiğimi anlattım. Şimdi, sana o kısmı yazacağım.''
Gülümsedim ve cevabı yazdım; ''Bekliyorum''
''Ama sen gözlerinde yıldızlara sahipsin. Bense bu gece kayıp olan bir şeye. Yanında kral olabilmek nasıl bir duygu? Bir şekilde, şimdi orada olabilseydim keşke.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy~{l.s}
FanfictionUsulca yanına yaklaşıp ''Bir fotoğraf çekilebilir miyiz?'' dedim. Yakından bakılınca yeşil gözleri daha güzeldi. Bana baktı ve sıcak gülümsemesiyle ''Evet,tabii ki.'' dedi.