''Louis,beni öldürüyorsun''

5.1K 427 233
                                    

''Harry,'' dedim nefesini boynumda hissederken, ''sen harikasın.'' Dudaklarını boynuma değdirdiğinde irkildim. Bu his zevk veriyordu.

''Louis,'' dedi nefes nefese bir şekilde, ''beni öldürüyorsun.'' Kalçamı kavradığında sıktı. Kendime hakim olamadığım için ağzımdan hafif bir inilti kaçtı. Ona baktığımda bana sırıttığını gördüm.

''Durmalıyız çünkü,'' dedim yutkunarak ''çünkü koridorun ortasındayız ve eğer birisi bizi görürse yerin dibine gireriz.''

Bu onu ikinci durduruşumdu. Üçüncüsünde onu durduramayacağımı biliyordum.

Geri çekildi ve güldü. ''Çok utangaçsın,Louis.'' dedi gülerken. İçimden gelen bir ses aptal olduğumu söylüyordu. Cevap vermedim.

''İşini bitirdiğin zaman gelirsin.'' dedim kapıyı açarken, ''Aşağıdayım ben.''

~

''Eee, Harry'' dedi annem hep birlikte salonda otururken, ''Yeni şarkın hakkında bir kaç bilgi ver bize.''

Harry ,boğazını temizledi ve konuşmaya başladı;

''Bir aşk şarkısı, efendim. Sonradan hayatınıza ışık veren biri hakkında.''

Gülümsedim. Onun sadece hayranıyken bir anda sahip olmak çok değişikti. Her şey için çok uzun süre beklenmişti ama her şey olmuştu.

Her saniyeyi onunla hayal kurarak geçirdiğim, her anını sosyal medyada takip ettiğim, her zaman her gün hakkında tweet attığım adama sahiptim ben. Başka ne isteyebilirdim ki? Sonunda ekranda baktığım fotoğrafların ve videoların ötesine geçmiştim ben. Onu görüyordum. Canlı bir şekilde. Ve ona sahiptim.

Canlı bir şekilde.

Ona hâlâ hayranlık duygusu besliyordum. Bu hissim onu tanıştığımdan beri değişmeyen tek şeydi. Hep hissedeceğim tek duyguydu ona karşı. O bana aşk duygusunu tattıran tek kişiydi. Başka hiç kimse beni böyle bağlayamamıştı.

~

Onun yeşil gözleri, bukleli uzun saçları, uzun ve ince elleri, narin,uzun ve zayıf bacakları, hepsi tam anlamıyla şaheserdi. Çevresinde ki insanlar tarafından saygı gören ve sevilen biriydi. Bunu fazlasıyla hak ediyordu zaten.

~

''Ben kalksam iyi olacak,'' dedi Harry kalkarken, üzerinde ki tişörtü düzeltti ''geç oldu, yarın işlerim var.'' gülümsedi.

Annem Harry'nin yorgunluğunu görmüş olacak ki, ''Yine gelmelisin Harry, seninle tanışmak büyük bir zevkti.'' dedi gülümseyerek.

Harry herkese sarıldıktan sonra bana geldiğinde duraksadı, suratıma uzunca baktı ve kulağıma fısıldadı; 

''Seni yarın alırım.''

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin