"for your eyes only"

3K 274 26
                                    

Mutfağa gittim ve dolaptan sütü çıkarttım. Neden bu kadar telaşlı olduğunu düşünüyordum. Normalde benim yanımda böyle olmazdı, birbirimize olan çekingenliğimizi uzun süre önce aşmıştık. Bir yandan sütü ısıtıp, bir yandanda çikolata tozunu arıyordum. Nihayet uzun süredir arayışımdan sonra onu bulduğumda gülümsedim.

Fincanlarla birlikte içeriye doğru yürürken, Harry beni görmesiyle elimde ki fincanları aldı ve ayrıca şunu da ekledi, "Yorulmanı istemiyorum."

Her nasıl bir psikoloji içindeyse, derhal düzelmesini istiyordum. Onu uzaktan soğuk gözlerle izlerken kolumdan tuttu ve kucağına oturttu, "Bebeğim, yalnızca sana karşı çok tutumsuzca davrandığımı düşündüm ve bunun için bir uzmandan yardım aldım." Anlamamış gözlerle ona baktığımda konuşmasına devam etti, "Şu çift ya da evlilik terapistleri."

Gülmemek için dişlerimi sıkarken o ise kollarını belime doladı. "Ne gerek vardı?" diye sorduğumda omuz silkti. Utandığını çok belli ediyor ve gözlerime bakmamak için yeri izliyordu. Çenesinden tutup bana bakması için başını kaldırdım, "Bana kötü davranmıyorsun, tam aksine olabileceğinden daha harika davranıyorsun ve bizim aramızda çözemeyeceğimiz hiç bir problem yok, olacağınıda düşünmüyorum."

Hafiften gülümsedi, dudağını uzunca öptüm. Dudakları çok yumuşak ve dayanılmazdı. Yanağını okşadım ve bukleleriyle oynadım. Bana verdiği hisler daha önce hiç tatmadığım bir histi ve ben bu hisse kaybolup gitmiştim.

Yeşil gözlerinin güzel rengi bana tüm yeryüzünü veriyordu. Bu yüzden gözlerinde tüm dünyayı görebiliyordum. Ona aşık olmak yaptığım en doğru şeydi ve bu doğrudan asla çıkmayacağımı biliyordum.

Fanboy~{l.s}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin